یکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰

در جمع خبرنگاران عنوان شد

واکنش «ضرغامی» به خبر کاندیداشدنش برای انتخابات ریاست جمهوری و حواشی اینستاگرامی‌اش

عزت الله ضرغامی*

سینماپرس: رئیس سابق سازمان صداوسیما گفت: در خصوص شایعه کاندیداشدنم برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ میتوانم همین جمله را فقط بگویم که بنده هم این خبر را بصورت شایعه همانند شما شنیده‌ام.

به گزارش سینماپرس، عزت‌الله ضرغامی، رئیس سابق سازمان صداوسیما در حاشیه تجلیل از خبرنگاران دوران دفاع مقدس در جمع خبرنگاران گفت: در خصوص شایعه کاندیداشدنم برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 میتوانم همین جمله را فقط بگویم که بنده هم این خبر را بصورت شایعه همانند شما شنیده‌ام.

وی در خصوص شایعه راه‎اندازی زودهنگام ستاد انتخاباتی‌اش خود گفت: همانطور که گفتید این مسئله شایعه است و من هیج ستادی تبلیغاتی راه‌اندازی نکرده‍ام.
وی ادامه داد: حدود 10 سال است در این خصوص از بنده پرسیده می‌شود و من هم طی این سال‌ها یک جواب مشخص داده‌ام و پاسخ آن هم در آرشیو مصاحبه هایم موجود است.

ضرغامی در ادامه در پاسخ به پرسشی در خصوص فعالیت چشمگیرش در صفحات فضای مجازی و همچنین حواشی انتشار یک ویدئو از نوازنده های خیابانی که موجب اعتراض برخی گروه های هنری شد، گفت: بنده گاهی به بهانه یک عکس یا تصویر حرفی را که برای جامعه ضروری میدانم، بازگو میکنم و در خصوص ویدئوی کوتاهی که درباره نوازنده های خیابانی پخش کردم در اصل هدفم در خصوص موسیقی نبود و یک  رویدادی خیابانی به عنوان یک پدیده جدید اشاره کردم و اینکه جوانی در خیابان به خاطر نیاز مادی و تامین مخارج درمان در خیابان موسیقی اجرا کند تا درآمدی داشته باشد من آن را به عنوان پدیده ای اجتماعی می دانم.  وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار «نسیم آنلاین»مبنی بر سایست صدا و سیما در دوران تصدی وی در خصوص موسیقی گفت: سیاست های سازمان  صداوسیما در این خصوص بسیار روشن است و در همایش افق رسانه این موضوع را تدوین کردیم که تصور می کنم انتشار آن هیچ منعی هم نداشته باشد.
وی در پاسخ به سوال دیگر در خصوص "نشان ندادن ساز در تلویزیون" گفت: از آنجا که ترویج موسیقی بدون ضابطه، اشکال شرعی دارد و این موضوع اگر درست مدیریت نشود مصداق ترویج موسیقی خواهد بود البته برخی مواقع نشان دادن ساز در لانگ شات های اخبار منعی ندارد اما درباره نشان دادن مستقیم قاب ها و نماهای بسته از آلات موسیقی برداشت ما این بود که با فتاوای مراجع در تعارض است و اگر در آینده مراجع به تحلیل های دیگری رسیدند که ترویج موسیقی با این شرایط اشکالی ندارد صدا و سیما حتما تبعیت خواهد کرد زیرا  در این بخش حتما مجموع نظرات مراجع برای ما اهمیت دارد.

نظرات

  • ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۴۵
    0 0
    تا شایعه می شود فلانی قصد دارد کاندید ریاست جمهوری شود اقای اشنا دچار ترس و دلهره می شود۰ داشتن مشاور فرهنگی بز دل ترسو واقعا که نوبره ٬ اشنا از شنیدن شایعات به ویبره می افته زمان ثبت نام ریاست جمهوری معلوم نیست چه حال نزار و پریشانی داره
  • ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۰۸:۴۴
    0 0
    اقای اشنا تبریک تبریک احمدی نژاد قصد کاندید شدن در انتخابات را ندارد ۰ دیگه دلواپس و نگران نباش
  • ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۰۸:۴۷
    0 0
    اونقدر که اشنا دلواپس انتخابات هستند یک سر سوزن ناراحتی از بیکاری جوانان و رکود وحشتناک اقتصادی ندارند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.