سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

توضیح روئین تن درباره مصاحبه با سینماپرس؛

من فقط و فقط منتقد آقای ایوبی بودم

علی رویین‌تن*

سینماپرس: علی روئین تن کارگردان فیلم سینمایی «دلشکسته» طی یادداشت کوتاهی درباره بخشی از مصاحبه خود، جهت رفع شائبه برخی مدیران سینمایی توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش سینماپرس، در پی مصاحبه دو روز گذشته علی روئین تن کارگردان سینمای ایران با سینماپرس که با تیتر «رویین تن: ایوبی کمر به تعطیلی بنیاد سینمایی فارابی بسته است/ این بنیاد نیاز به ترمیم جدی و اساسی دارد» در این رسانه منتشر شد وی طی یادداشتی جهت رفع شائبه برخی مدیران سینمایی فارابی یادداشتی را در اختیار سینماپرس قرار داد که در اختیار مخاطبان قرار می گیرد:

باورم بر این است که می توان با همه ی خبرگزاری ها آزاد و رها حرف زد و آن ها موظف اند عین گفته ی تو را انعکاس دهند و تمام مسئولیت گفته ی تو بر خودت است.

بنده به عنوان یک سینماگر نیمه تعطیل هم عاشق ادبیاتم و هم عاشق سینما. پس ارزش نقطه و کاما و علامت مفعولی را می دانم. برایم هم مهم نیست در این جامعه ی از پیش داور که بیشتر منتقدان به جای دوگوش، یک گوش دارند و به جای یک زبان دو زبان، چه تصور کنند اگر حرف خودم را بزنم.

من طی مصاحبه با سینماپرس فقط و فقط منتقد مدیر سینمایی کشور جناب آقای ایوبی بوده ام. یک شخص. که پای حرفم هم هستم و به ایشان و عملکردشان نقد دارم و صریح هم خواهم گفت. اما در مصاحبه ی من با جمع بستن مدیر به مدیران اتفاق دیگری افتاده است. طرف انتقاد من فقط به یک مدیر است که او هم ادب و ادبیات  را نیک می داند. جناب آقای دکتر ایوبی.

کاش یک بار دیگر سرگذشت رضاداد، جعفری جلوه، حسین مسافر، مسعودشاهی، رسول صادقی و... دیگر مدیران این دوره که به ناگهان مورد غضب قرار گرفته اند را بررسی کنید.

علی روئین تن

گرمای ۱۳۹۵

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.