سه‌شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

همزمان با دریافت پروانه ساخت عنوان کرد؛

روح انگیز شمس: «پسر عمو، دختر عمو» دی ماه جلوی دوربین خواهد رفت/ جشنواره فیلم فجر برایم ملاک نیست

روح انگیز شمس

سینماپرس: «روح انگیز شمس» دستیار کارگردان و برنامه ریز باسابقه سینما و تلویزیون که به تازگی پروانه ساخت اولین فیلم بلند سینمایی اش با عنوان «پسرعمو، دخترعمو» را از سازمان سینمایی دریافت کرده است در رابطه با زمان کلید خوردن این اثر سینمایی گفت: این فیلم دی ماه سال جاری جلوی دوربین می رود.

برنامه ریز مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر (ع)» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: هرچند که «پسرعمو، دختر عمو» نیاز به فصل خاصی برای فیلمبرداری ندارد، اما من درصدد هستم که این فیلم را اوایل دی ماه کلید بزنم و بتوانم آن را در بهترین زمان ممکن به اکران برسانم.

وی با تأکید بر اینکه «پسرعمو، دخترعمو» اثری کمدی است که می تواند مخاطبان زیادی را به سالن های سینما بکشاند اظهار داشت: من بسیار امیدوار هستم بتوانم این فیلم را به اکران نوروزی برسانم و به هیچ عنوان جشنواره فیلم فجر برایم ملاک نیست؛ «پسرعمو، دختر عمو» در ۳۵ جلسه فیلمبرداری می شود و هنوز هیچ یک از بازیگران این فیلم قطعی نشده اند و ما طی هفته آینده که پیش تولید جدی این اثر را آغاز می کنیم با بازیگران مطرح سینمای طنز و کمدی برای حضور در این فیلم مذاکره خواهیم کرد.

شمس سپس در رابطه با لوکیشن های «پسرعمو، دخترعمو» گفت: اغلب لوکیشن های ما در تهران است و فیلم را نیز در تهران کلید می زنیم اما حدود یک هفته نیز در ویلایی در شمال کشور فیلمبرداری خواهیم داشت که هنوز لوکیشن های ویلای مزبور را بازبینی نکرده ایم و دنبال ویلای ساحلی هستیم که بتوانیم در آنجا قسمت های مربوطه را فیلمبرداری کنیم.

منشی صحنه فیلم سینمایی «ایوب پیامبر» در رابطه با داستان این اثر سینمایی اظهار داشت: این فیلم همان گونه که از عنوانش بر می آید داستان زندگی یک پسر عمو و دختر عمو است که در زندگی خانوادگی شان اختلافات زیادی به وجود می آید و آن ها با دستور و راهنمایی های پدر بزرگ خود مجبور می شوند که تمامی اختلافات خانوادگی را حل کنند که این مسئله مابقی داستان فیلم را به پیش می راند.

کارگردان تله فیلم «گیس های سفید مادربزرگ» در خاتمه این گفتگو افزود: قربان محمدپور به عنوان فیلمنامه نویس و سرمایه گذار این اثر سینمایی بوده و تاکنون حضور حسن پویا به عنوان مدیر فیلمبرداری قطعی شده است ضمن اینکه محمود غلامی نیز تهیه کنندگی «پسرعمو، دخترعمو» را بر عهده دارد؛ طی هفته آتی نیز قطعاً دستیار اول و برنامه ریز این فیلم انتخاب خواهد شد تا ما بتوانیم در آرامش بیشتر مقدمات تولید این اثر سینمایی را فراهم کنیم.

گفتنی است؛ روح انگیز شمس متولد ۱۳۴۵ آبادان، فارغ التحصیل سینما است. وی فعالیت سینمایی را با ساخت فیلم کوتاه آغاز کرد و برنده جوایزی از جشنواره های داخلی و خارجی شد. او تاکنون در دها فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی به عنوان منشی صحنه، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز حضوری جدی داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.