شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹

عرب امینی به سینماپرس خبر داد:

«فرشتگان قصاب ۲» با تامین منابع مالی از سوی بنیاد فارابی وارد مرحله تولید خواهد شد

رحیم عرب امینی

سینماپرس: رحمیم عرب امینی مدیر تولید و تهیه کننده سینما صبح امروز گفت: فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب ۲» در صورت به توافق رسیدن با بنیاد سینمایی فارابی و تامین مالی پروژه به زودی وارد فاز تولید خواهیم شد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: پروانه ساخت فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب ۲» به نام من صادر شده است و می توانم بگویم که فیلم همانند قصه اول «فرشتگان قصاب» دارای مضمونی اسلامی و ملی است که مربوط به تفکر پلید تکفیری هاست.

مدیر تولید فیلم سینمایی «سگ کشی» در مورد لوکیشن های این فیلم بیان داشت: بخش عمده ای از لوكيشن های فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب ۲ » در خارج از كشور جلوی دوربین خواهد رفت و برخي هم در داخل كشور و در استان هاي غربي كشور به زودی بازسازي خواهد شد.

عرب امینی همچنین در ادامه در خصوص سایر فعالیتهای خود افزود: در حال حاضر يك تله فيلم با عنوان «يك دل و هزار  دلبر» كه دارای مضموني كمدی است، جهت ارايه به نمايش خانگي  ارايه شده است كه در صورت تاييديه فيلمنامه تا قبل از سال جديد جلوی دوربين خواهد رفت.

عوامل سازنده این تله فیلم عبارتند از

نويسنده: امير آق خاني، طراح قصه و کارگردان:  مهدي سلكي و تهيه كننده: رحيم عرب اميني​​.

وی در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: قرار است به زودی سریالی با مضمون طنز برای شبکه نمایش خانگی آماده کنیم که هفته آینده با جذب اسپانسر این پروژه که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده آغاز به کار خواهدکرد.

برپایه این گزارش، ۸ فیلم در کارنامه مدیر تولیدی رحیم عرب امینی به ثبت رسیده است که از جمله آن می توان به «چهار انگشتی»، «دنیا»، «گرگ و میش»، «هیوا»، «کمکم کن» و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.