سه‌شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸

تازه های شبکه نمایش خانگی

توزیع «ردکارپت» عطاران در مراکز عرضه فیلم‌های ویدئویی آغاز شد

فیلم رد کارپت

سینماپرس: به تازگی فیلم «رد کارپت» که از بازی، نویسندگی و کارگردانی رضا عطاران بهره برده است توسط موسسه «قرن جدید» وارد شبکه نمایش خانگی شد.

تهیه‌کنندگی این فیلم را احمد احمدی که مدیر فیلمبرداری فیلم هم بوده است، برعهده داشته و محصول مشترک کشور ایران و فرانسه محسوب می شود. فیلم «رد کارپت» بعد از «خوابم می آد» دومین فیلم بلند عطاران در مقام کارگردانی به شمار می رود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است یک عاشق سینما برای ملاقات با یکی از کارگردان های معروف جهان خود را در ایام برگزاری جشنواره کن به آنجا میرساند و...

رضا عطاران در فیلم «رد کارپت» مانند فیلم قبلی خود هم در مقام کارگردانی و هم نقش اول حضور دارد. در این فیلم مواجه شدن رضا عطاران با استیون اسپیلبرگ و جیم جارموش صحنه هایی زیبا و جالبی رقم زده است. علی سرتیپی تهیه کننده و مدیرعامل فیلیمیران، پس از سال‌ها بار دیگر در نقش بازیگر در یک فیلم ایفای نقش کرده است. عطاران بخش‌هایی از فیلم‌اش را در جشنواره کن ۲۰۱۳ فیلم‌برداری کرد. حضور عطاران در کن و مواجه شدن او با بزرگان سینما حواشی جالبی برای او بوجود آورد و حتی او را به عنوان یک بمب گذار بازداشت کردند.

عوامل فیلم عبارتند از: کارگردان و نویسنده: رضا عطاران/ تهیه کننده و مدیر فیلمبرداری: احمد احمدی/ صدابردار: سعید احمدی/ چهره‌پرداز: محسن بابایی/ طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم/ تدوین: محمد توکلی/ صداگذاری: پیمان واحدی/ موسیقی: حمیدرضا صدری/ عکاس: اریک پیلون و احمد احمدی؛ بازیگران: رضا عطاران، امیر نوری، سوسن پرور، علی سرتیپی، مارک انصاری، جمال هاشمی، ماجین موسوی، ماریلو مینگ لانا، کریستین بی فورد، حسین یاریار، حسین سلیمانی، تینا نجفی، سارا مقصودی، عبدا... صالحی، راد پورجبار، هانی صالحی، اندی کروک، فرشاد نجفی اسدالهی، محمد جواد علینقیان، عبدلیا صالح، امیر فلاحت نژاد، ملیحه خسروانی، مطهره کثیری

 

نظرات

  • علي ۱۳۹۳/۱۰/۱۰ - ۰۸:۳۱
    0 0
    به معناي واقعي كلمه يك فيلم مبتذل است كه آدم از اين كه چنين فيلمي مجوز اكران گرفته شوكه ميشه!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.