دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۲

مهدی احمدی به سینماپرس خبر داد:

از اکران «وروجک ها» در اوایل سال آینده تا تغییر نام «گیل» به «فرنگیس» از زنان مبارز دوران دفاع مقدس

فیلم وروجک ها

سینماپرس: مهدی احمدی تهیه کننده سینما صبح امروز از اکران فیلم جدید فرزاد اژدری به نام «ورووجک ها» در اوایل سال آینده و تغییر نام فیلم سینمایی «گیل» به «فرنگیس» خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: قرار بود فیلم سینمایی «وروجک ها» را اوایل دی ماه به اکران عمومی درآوریم که به دلیل ضرورت مشارکت آموزش و پرورش برای جذب هر چه بهتر دانش آموزان عملاً اکران این فیلم به سه ماه اول سال آینده موکول شد. 

  احمدی بیان داشت: با توجه به نمایشی که فیلم در جشنواره کودک و نوجوان داشت و با توجه به بازخوردهای مخاطبان، احساس کردیم باید زمان فیلم را ۸ دقیقه کوتاه تر کنیم ، به همین علت همزمان با مرحله تصحیح رنگ، کار کوتاه سازی آن نیز انجام می شود.

  بنابراین گزارش، فيلم سینمایی «وروجک ها» درباره خواهر و برادری به نام های ساينا و سينا است که پدر و مادرشان را با رفتار های ناشايست و نادرست اذيت می کنند و در ادامه داستان درگير ماجراهايی می‌شوند.

علیرضا خمسه ، سیما تیر انداز و ... در فیلم جدید فرزاد اژدری به ایفای نقش پرداخته اند.

تهیه کننده «دنیای پر امید» همچنین در ادامه افزود: پخش این فیلم سینمایی به کارگدانی منوچهر هادی و  بر عهده شکوفا فیلم به مدیریت داریوش بابائیان است.

وی توضیح داد: این فیلم هم به دلیل بی نتیجه ماندن مذاکرات بر سر نمایش عمومی،  اوایل سال آینده به اکران عمومی درآید.

 فیلم حول محور يك خانواده است كه بار مسئوليت و فشار مالی خانواده بر روی دوش مادر است، زيرا پدر خانواده سال هاست كه بر اثر سانحه ای از كار افتاده است.

محمد رضا داوود نژاد، زهره حمیدی، مهدی سلوکی و ... در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

احمدی همچنین در مورد فعالیتهای آتی خود گفت: پس از دریافت پروانه ساخت فیلم سینمایی «گیل» به کارگردانی داریوش جهانگیری، نام این اثر را به «فرنگیس» از اسامی یکی از زنان محلی و مبارز دوران دفاع مقدس تغییر نام داده ایم.

 احمدی توضیح داد: هم اکنون مراحل پیش تولید این فیلم را سپری می کنیم و قرار است اردیبهشت ماه سال آینده با انجام تحقیق و پژوهش های لازم این فیلم را در سه شهر مرزی کرمانشاه، قصر شیرین و سر پل ذهاب در ۷۵ جلسه جلوی دوربین ببریم. 

وی در مورد خلاصه داستان این فیلم نیز اظهار داشت: «گیل» فیلمی در ژانر دفاع مقدس است و قصه پهلوانی است که از خدا می خواهد به او پسری بدهد اما خداوند به او دختر می دهد و در ادامه ماجراها و حوادثی برای او پیش می آید.

۶ فیلم در کارنامه تهیه کنندگی محمد احمدی به ثبت رسیده که از جمله آنها می توان به «انسان ها»، «دل نمک» ، «بازنشسته ها» و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.