دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

«وروجک ها» در دو ماه آینده به سینما می آیند/ احمدی: به دنبال قصه خوب هستیم

فیلم وروجک ها

سینماپرس: مهدی احمدی تهیه کننده سینما صبح امروز از اکران «وروجک ها» تا دو ماه آینده و «دنیای پر امید» در گروه هنر و تجربه خبر داد.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیتهای خود اظهار داشت: دو فیلم سینمایی «وروجک ها» به کارگردانی فرزاد اژدری و «دنیای پر امید» ساخته منوچهر هادی را آماده نمایش داریم و منتظر اکران آنها هستیم. 

تهیه کننده «بازنشسته ها» در ادامه افزود: قرار است فیلم سینمایی «وروجک ها» دو ماه آینده اکران شود و برای نمایش عمومی این فیلم باید با وزارت آموزش و پرورش هماهنگی های لازم صورت بگیرد.

بنابراین گزارش، فيلم سینمایی «وروجک ها» درباره خواهر و برادری به نام های ساينا و سينا است که پدر و مادرشان را با رفتار های ناشايست و نادرست اذيت می کنند و در ادامه داستان درگير ماجراهايی می‌شوند.

علیرضا خمسه ، سیما تیر انداز و ... در فیلم جدید فرزاد اژدری به ایفای نقش پرداخته اند.

احمدی ادامه داد: پخش فیلم سینمایی «دنیای پر امید» نیز با شکوفا فیلم به مدیریت داریوش بابائیان است که متاسفانه هر چه رایزنی می کنیم، نمی توانیم این فیلم را اکران کنیم؛ این فیلم به نوعی در پیچ وخم اکران عمومی مانده است و اگر در ادامه این فیلم از بلاتکلیفی خارج نشود آن را در گروه هنر و تجربه به اکران در خواهیم آورد.

بنابراین گزارش، فیلم حول محور يك خانواده است كه بار مسئوليت و فشار مالی خانواده بر روی دوش مادر است، زيرا پدر خانواده سال هاست كه بر اثر سانحه ای از كار افتاده است.

محمد رضا داوود نژاد، زهره حمیدی، مهدی سلوکی و ... در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

وی همچنین گفت: این روزهای برای ساخته جدیدمان به دنبال قصه خوب هستیم  و خیلی  طرح و فیلمنامه خوانده ایم و اگر شرایط فراهم شود یک فیلم با قصه ای خوب خواهیم ساخت.

مهدی احمدی متولد ۱۳۳۴ مشهد، تحصيلات ناتمام در دانشكده صدا وسيما و ليسانس حسابداری از دانشگاه تهران است. وی در سال ۱۳۶۴ به عنوان مدرس در كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان مشغول به كار شد و همچنين به عنوان تهيه كننده، مديرتوليد، فيلمنامه نويس و بازيگر فعاليت دارد.

۶ فیلم در کارنامه تهیه کنندگی محمد احمدی به ثبت رسیده که از جمله آنها میتوان به «انسان ها»، «دل نمک» ، «بازنشسته ها» و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.