یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱

سورپرایزی که سه شنبه از آن رونمایی می‌شود

شیوه‌ اجرایی تازه‌ در برگزاری جلسات نقد و بررسی جشنواره فیلم کوتاه تهران

آرم 31 جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران

سینماپرس: جلسات نقد و بررسی فيلم‌های كوتاه به نمايش درآمده در جريان سی و يكمين جشنواره‌ فيلم كوتاه تهران با حضور منتقدين جوان و شيوه‌ اجرايی تازه‌ای برگزار خواهد شد.

به گزارش  سینماپرس به نقل از روابط عمومي انجمن سينماي جوانان ايران: جلسات نقد و بررسی فيلم‌های كوتاه به نمايش درآمده در بخش مسابقه‌ جشنواره‌ بين‌المللی فيلم كوتاه تهران كه هر روز بعد از اتمام سانس‌های نمايش برگزار میشود و از جايگاه ويژه‌ای در ميان بخش‌های مختلف جشنواره برخوردار است، در جريان برگزاری سی و يكمين دوره‌ جشنواره با حضور منتقدين جوان سينمای كشور و با شيوه‌ای تازه برگزار خواهد شد.

اميررضا نوری پرتو مدرس دانشگاه و منتقد سينما؛ سحر عصر آزاد نويسنده و منتقد سينما؛ امين عظيمی منتقد و مدرس دانشگاه؛ رامتين شهبازی منتقد سينما و مدرس دانشگاه؛ شاهين شجری كهن نويسنده و منتقد سينما منتقدين اين دوره‌ جلسات نقد و بررسی روزانه‌ جشنواره خواهند بود كه با هدايت و كارشناسی حامد سليمان زاده منتقد سينما و مدرس دانشگاه برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است روایط عمومی انحمن سینمای جوان در خبر ارسالی هیچ اشاره ای به شیوه های جدید برگزاری جلسات مورد اشاره نکرده است.

سی و يكمين دوره‌ جشنواره‌ بين‌المللی فيلم كوتاه تهران از تاريخ ۲۲ الی ۲۷ مهرماه در محل پرديس سينما گالری ملت برگزار خواهد شد. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.