چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

غفارزاده برای فیلم جدیدش پروانه ساخت گرفت / کارگردان «گیرنده» در انتظار جذب سرمایه

مهرداد غفارزاده*

سینماپرس: فیلم سینمایی «روزهای مرد مرده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه کنندگی محمود فلاح با نام قبلی «من زنده ام» پروانه ساخت دریافت کرده و به محض جذب اسپانسر برای جشنواره فیلم آماده خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار سینماپرس، مهردادغفارزاده کارگردان فیلم سینمایی «گیرنده» با اعلام این خبر در مورد فیلم تازه خود توضیح داد : من  به همراه تهیه کننده فیلم،  پس از جذب اسپانسر و سرمایه گذار بلافاصله فیلمبرداری فیلم سینمایی «روزهای مرد مرده» را آغاز خواهیم کرد تا آن را به جشنواره فیلم فجر امسال برسانیم .

کارگردان «دریا و ماهی پرنده» در ادامه یادآور شد: فیلمنامه «روزهای مرد مرده » که بنده مشترکاً آن را با اکبر روح نوشته ام ، پیش از این به نام «من زنده ام» پروانه ساخت دریافت کرده بود که با بررسی مجدد تغییر نام داد .

 غفارزاده افزود : فیلمنامه حاضر قرار بود از سوی بنیاد سینمایی فارابی حمایت شود که تا کنون این اتفاق نیفتاده است . به همین خاطر رو به بخش خصوصی آورده ایم تا شاید فرجی حاصل شود.

برپایه این گزارش در خلاصه فیلمنامه «روزهای مرد مرده» از این قرار است:

«ودود» مرد عیالواری است که با پول یارانه‌ای که برایش هر ماه ریخته می‌شود وانتی قسطی می‌خرد تا با آن کار کند. «ودود» که روی پول یارانه‌اش برای پرداخت اقساط ماشینش حساب کرده به یک‌باره متوجه می‌شود پول یارانه به حسابش واریز نشده است. پس از پرس و جوهای «ودود»، به او می‌گویند که او مرده است و یارانه به او تعلق نمی‌گیرد. «ودود» برای اثبات زنده بودنش در مسیر دشواری قرار می‌گیرد و این ماجراهای اصلی فیلمنامه را تشکیل می‌دهد.

برپایه این گزارش، طرح و ایده این فیلم اخیراً در جشنواره یاس برگزیده شد و مهرداد غفارزاده و اکبر روح مشترکا تندیس این بخش را دریافت کرده اند.

برپایه این گزارش، مهرداد غفارزاده در حال حاضر فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» به تهیه کنندگی امیر پورکیان  را آماده نمایش دارد.

فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» به موضوع نوجوان بزهکار می پردازد و به نویسندگی مشترک مهرداد غفارزاده و اکبر روح محصول موسسه هنری خانه فیلم پروان است.

عوامل ساخت این فیلم عبارتند از:

تهیه کننده: امیر پورکیان، مدیر تولید: فریبا سادات خلیلی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، طراح صحنه ولباس: قاسم ترکاشوند، طراح گریم: الهام اطیابی، مدیر تدارکات: توکاج گودرزی، برنامه ریز: مهدی آقایی، دستیار اول کارگردان: حمید رضا غفارزاده، دستیار برنامه ریز: سحر زرندی، دستیار دوم کارگردان: نوید صلاحی، دستیار سوم کارگردان: مازیار نوروزی، عکاس: علی احسانی، فیلمبردار پشت صحنه: پیام نصیری، دستیار تهیه کننده: حسین الماسی، مسئول امور مالی و حسابداری: علیرضا بختیاری.

نیوشا ضیغمی، همایون ارشادی، امیر حسین حسین رستمی، نادر فلاح و علی اکبر صحرایی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.