یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸

احمدی به سینماپرس خبر داد؛

«روز مبادا» به صداگذاری رسید/ «جنجال در عروسی» با حضور علیرضا خمسه در یزد کلید خورد

محمد احمدی تهیه کننده

سینماپرس: محمد احمدی؛ تهیه کننده سینما از آغاز صداگذاری و میکس فیلم سینمایی «روز مبادا» توسط علیرضا علویان خبر داد و در مورد فیلم دیگرش گفت: «جنجال در عروسی» به کارگردانی سید رضا خطیبی سرابی سه روز است که در یزد با بازی خمسه برای حضور در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان جلوی دوربین رفته است.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «روز مبادا» به کارگردانی فائزه عزیزخانی اظهار داشت: با پایان یافتن تدوین توسط پگاه احمدی قرار است به زودی علیرضا علویان مراحل صداگذاری و میکس این فیلم را آغاز کند. 

احمدی در ادامه افزود: هنوز برای ساخت موسیقی این فیلم با کسی به توافق نهایی نرسیده ایم اما دست اندرکاران فیلم سینمایی «روز مبادا» قصد دارند این فيلم را به هر صورت ممکن برای نمايش در جشنواره فيلم فجر آماده کنند.

تهیه کننده «دوساعت بعد مهرآباد» با بیان اینکه تمامی صحنه های این فیلم در تهران جلوی دوربین رفت یادآور شد: وقتی کارگردانی فیلمنامه اش را برای من می آورد، با توجه به فیلمنامه و پتانسیلی که فیلمنامه دارد برای کار با آن کارگردان ترجیحأ جوان ترغیب می شوم. من همیشه با کار اولی ها کار کرده ام و کار کردن با جوانان را دوست دارم.

بنابراین گزارش، در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مادر هوای رفتن کرده و زندگی اش رنگی دیگر گرفته ...اما اهل خانه او را باور نمی کنند.

عوامل سازنده این فیلم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: فائزه عزیزخانی، مشاوره کارگردان: عباس کیارستمی، تهیه کنندگان: نگار اسکندرفر، محمد احمدی، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، مدیر تولید: عباس کلانتری، صدابردارک میر شجاع گراکویی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: چاوش هنرآموز، دستیار اول فیلمبردار: آرش ساسانی، صحنه و لباس: سعید هنرمند، عکاس: امید صالحی، دستیار مدیر تولید: وحید عزیزخانی، مدیر تدارکات: سعید میرزایی، گروه فیلمبرداری: محمد سلحشور، سایان صلواتی، آرمان امینی، تصویربردار پشت صحنه: مجید عزیزخانی، دستیار لباس: مهرآفرین کلاهدوزان، دستیار دوم کارگردان: فرزانه گرایلی، دستیار صدا: مهدی یگانه، تدارکات: محمد واحدی، سینه موبیل: محمد سکوت، حمل و نقل: مجید قلی زاده، اصغر امیری. بازیگران: شیرین آقارضا کاشی، ولی الله عزیزخانی، وحید عزیزخانی، مجید عزیزخانی، سمیرا مدنی، فرزانه گرایلی، شانی عزیزخانی، حسین کاکاوند، اعظم دهقان منشادی، بهروز فروغی، فاطمه گرایلی، فرهنگ لرستانی با حضور هدیه تهرانی، با همکاری: امیر اثباتی و سید رضا خطیبی سرابی.

احمدی در ادامه در مورد سایر فعالیتهای خود نیز گفت: فیلم سینمایی «جنجال در عروسی» به کارگردانی سید رضا خطیبی سرابی سه روز پیش در شهر یزد با بازی علیرضا خمسه جلوی دوربین رفت.

این تهیه کننده در مورد مراحل ساخت این فیلم توضیح داد: این فیلم با مشارکت فرانسوی ها  و بنياد سينمايی فارابی ساخته می شود.

تهیه کننده «حقیقت گمشده» تصریح کرد: از آنجا كه فيلم به صورت سه بعدی توليد می شود تمام تجهيزات فنی و امور سه بعدی زير نظر متخصصين فرانسوی انجام می شود. البته به دليل زمان محدودی كه تا آغاز جشنواره كودك و نوجوان اصفهان باقی مانده است امكان نمايش فيلم به صورت سه بعدی در اصفهان وجود ندارد و نسخه معمولی فيلم در جشنواره كودك نمايش داده خواهد شد اما برای جشنواره فیلم فجر قطعا نسخه سه بعدی فیلم سینمایی «جنجال در عروسی» اكران خواهد شد.

احمدی در ادامه مورد مدت زمان فیلمبرداری و لوکیشن های این فیلم نیز گفت: تمام لوکیشن های این فیلم در شهر یزد است و حدود ۴۵ روز برای فیلمبرداری این فیلم پیش بینی کرده ایم.

بنابراین گزارش، محمد احمدی پیش از با سید رضا خطیبی سرابی فیلم سینمایی «حریم» را با بازی حمید فرخ نژاد در ژانر وحشت ساخته بودند.

ماجراهای فیلم سینمایی  «جنجال در عروسی» در يك مراسم عروسی رخ می دهد. جائیکه كودكان را به باغ محل برگزاری جشن راه نمی دهند و به كلبه ای در انتهای باغ تبعيد می كنند. بچه ها متوجه می شوند برگزاركنندگان مراسم عروسی قاچاقچی مواد مخدر هستند. به همين دليل تصميم می گيرند جشن را به هم بزنند و اين آغاز ماجراست.

فهرست عوامل اصلی «جنجال در عروسی» عبارتند از:

نويسنده و كارگردان: سيد عليرضا خطيبی سرابی، مدير فيلمبرداری: محمد احمدی، طراح گريم: محمدرضا قومی،  طراح صحنه و لباس: مهدی ديلمی، صدابردار: طاهر پيشوايی، مديرتوليد: عباس كلانتری، مدير برنامه ريزی و دستيار كارگردان: يعقوب غفاری، دستيار فيلمبردار: محمد ابراهيميان، بازيگران: عليرضا خمسه، نعيمه نظام دوست، مرتضی ضرابی و ...تهيه كننده: محمد احمدی- محصول مشترك ايران و فرانسه.

بنابراین گزارش، فیلمهای «دو ساعت بعد مهرآباد»، «آزمایشگاه»، «لطفاً مزاحم نشوید»، «حریم»، «حقیقت گمشده» و «دو فرشته» در کارنامه محمد احمدی به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.