دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲

در قالب مجموعه «صداهای مخالف»

کالبد شکافی یک کودتا در شبکه مستند/ سلیمی نمین از ۲۸ مرداد سخن می‌گوید

عباس سلیمی نمین

سینماپرس: ویژه برنامه مجموعه مستند «صداهای مخالف» سه شنبه این هفته و به مناسبت سالگرد کودتای ۲۸ مرداد از شبکه مستند پخش می شود.

به گزارش سینماپرس و به نقل از روابط عمومی شبکه مستد: قسمتی دیگر از سری جدید مجموعه «صداهای مخالف» که با هدف بررسی و نقد لیبرالیسم غرب و آسیب‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آن در شبکه مستند سیما ساخته شده،  سه شنبه ، ۲۸ مرداد ماه ، ساعت ۲۱:۳۰ و به مدت ۶۱ دقیقه پخش می شود.  

دراین گزارش آمده است:در برنامه «صداهای مخالف» برای نخستین بار فیلم‌های مستندی که فیلمسازان پیشرو غربی در نقد سیستم غرب ساخته شده‌اند، پخش و با حضور کار‌شناسان نقد می‌شود.  این فیلم ها توسط فیلمسازان مستقل و معترض غربی و با هدف روشنگری افکار عمومی جهان از حقایق پشت پرده جریانات سیاسی غربی ساخته شده است.

« کالبد شکافی یک کودتا» عنوان مستندی است که در این قسمت از برنامه پخش و نقد خواهد شد و فیلمساز پیشرو غربی آن به نقش آمریکا و انگلیس در شکل گیری کودتا ۲۸ مرداد در ایران پرداخته است.  

کارشناس این قسمت از برنامه آقای عباس سلیمی نمین مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران است.

گفتنی است «صداهای مخالف» در ۵۲ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای جمعه‌ها از شبکه مستند سیما پخش شود و این قسمت از برنامه به طور ویژه روی آنتن می رود.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.