یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸

پس از کسب مجوز رسمی از وزارت ارشاد

«داریوش بابائیان» سخنگوی کانون پخش کنندگان فیلم‌های سینمایی شد

داریوش بابائیان*

سینماپرس: داریوش بابائیان کارگردان سینما از کسب مجوز رسمی کانون پخش کنندگان سینمایی خبر داد و گفت در جلسه دیروز بنده به عنوان سخنگوی این کانون معرفی شدم.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیتهای اخیر خود اظهار داشت: به دنبال رفع مشکلات ، مسائل و ضابطه مندی نحوه  پخش فیلم در سینمای ایران ، مجوز صنف کانون پخش کنندگان سینمای ایران از سوی سازمان سینمایی در تاریخ  دیروز شنبه هجدهم مرداد رسماً صادر شد و این کانون فعالیت رسمی خود را با گذشت حدود شش جلسه مداوم برگزار کرد. 

این تهیه کننده سینما یادآور شد:  در این جلسات اکثر پخش کنندگان سینما حضور داشتند و بنده نیز به عنوان سخنگوی کانون پخش فیلم در این جلسات متعدد مشغول به فعالیت هستم.

وی در مورد انگیزه و برنامه های کانون پخش کنندگان سینمای ایران گفت: انشاء الله در آینده ای نزدیک با تدوین آئین نامه داخلی امیدوارم بتوانیم مسائل تولید تا پخش فیلمهای سینمایی  را حل کنیم تا کسی در این میان دچار ضرر نشود.

بابائیان در پایان گفت: در کانون پخش کنندگان سینما مایل هستیم راهنما و مشاور خوبی برای تولید کنندگان فیلم در سینما باشیم و کارشناسانی در جمع ما حضور دارند که راهنمایان خوبی برای فیلمسازان هستند و به آنها مشاوره می دهند که چه فیلمی را در چه ژانری بسازند تا شاهد تنوع در تولید و پخش فیلم در سینما باشیم.   

داريوش بابائيان متولد ۱۳۳۲ اصفهان است. وی از سال ۱۳۴۶ فعاليت هنری خود را با بازيگری در تئاتر و تلويزيون و سپس موسيقی آغاز كرد و در سال های بعد با فيلم سينمايی «چون باد» تهيه كنندگی را تجربه كرد.

در کارنامه تهیه کنندگی بابائیان ۲۸ فیلم به چشم می خورد که از جمله آنها می توان به «بازنده»، «مزاحم» ، «افراطی ها» و ... اشاره کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.