سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹

در گفتگو با سینما پرس

درخشنده: «خانم، مال معرفی کنید» در حال نگارش است/ به پیش تولید هنوز فکر نمی‌کنم

پوران درخشنده در جلسه مجمع عمومی کانون فیلمنامه نویسان

سینما پرس: پوران درخشنده در مورد وضعیت فیلم «خانم، مال معرفی کنید» تازه ترین اثر سینمایی خود گفت: «فیلم «خانم، مال معرفی کنید» در حال حاضر در مرحله نگارش فیلمنامه است، چرا که فیلمنامه برای من خیلی مهم است.»

این کارگردان پیرامون زمان شروع پیش تولید فیلم در گفتگو با خبرنگار سینما پرس، افزود: «تا زمانی که فیلمنامه به طور کامل به پایان نرسد، نمی توانم به مسائل دیگری فکر کنم. فیلمنامه و از همه مهم تر اتمام آن برایم از اهمیت بالایی برخوردار است.»

درخشنده اظهار داشت: «بعد از پایان نگارش فیلمنامه پیش تولید را آغاز می کنم. اما نمی توانم زمان مشخصی را اعلام کنم. همه چیز به تمام کردن نگارش فیلمنامه بستگی دارد.»

آخرین کارهای درخشنده «خواب های دنباله دار» و «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» است که از میان آن ها فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» برای او جایزه مردمی و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (بابک حمیدیان) از جشن خانه منتقدان سینما و جایزه بهترین فیلمنامه و بازیگر (طناز طباطبایی) و لوح تقدیر بهترین فیلم از جشنواره فیلم زنان مستقل آمریکا را به همراه داشت.

«هیس! دخترها فریاد نمی زنند» داستان بی‌توجهی و سهل‌انگاری پدر و مادر شیرین هشت‌ساله است که واقعه‌ای را برای او رقم می‌زند که زخمش سال‌ها بر روح او باقی می‌ماند و همهٔ زندگی‌اش را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد. آنچه این زخم را عمیق‌تر می‌کند و واقعه را به فاجعه ختم می‌سازد، این است که دخترک هیچ‌کس را نمی‌یابد تا دردش را با او در میان بگذارد.

این فیلم در اکران ویژه عید فطر سال گذشته در سینماهای کشور به نمایش درآمد که با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد و ۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان فروش داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.