جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۵

کاوری: «آشیخ» را به شورای پروانه ساخت ارائه دادیم

احمد کاوری

سینماپرس: احمد کاوری صبح امروز 19 اردیبهشت گفت: بعد از بازنویسی نهایی که انجام دادیم هفته گذشته فیلمنامه «آشیخ» را برای دریافت پروانه ساخت به سازمان سینمایی ارائه دادیم و شرایط برای تولید این فیلم بعد از دریافت پروانه آماده است.

بنابراین گزارش، کاوری درباره لوکیشن‌های «آشیخ» به سینماپرس گفت: تولید این فیلم در شهرک سینمایی انجام نخواهد شد بلکه فیلمنامه نیاز به جغرافیای خاصی دارد اما هنوز لوکیشن های این فیلم انتخاب نشده است که انجام برنامه ریزی‌ها را به بعد از دریافت پروانه ساخت موکول کردیم. تصمیم گیری درباره فضایی که می خواهیم لوکیشن را در آن داشته باشیم به شرایط تولید بستگی دارد.

کاوری خاطرنشان کرد: «آشیخ» فیلم پربازیگری است که در آن سعی خواهیم کرد از هنرپیشه های شناخته شده استفاده کنیم و نسبت به فیلم های قبلیم فضای متفاوت تری را خواهد داشت اما همچنان سینمای داستانگو را در این فیلم خواهیم داشت.

شایان ذکر است، شخصیت اصلی این فیلم در فضای جنگ و خارج از آن روایت می شود و به روایت دفاع مقدسی از شهید عبدالله میثمی می پردازد که او یکی از روحانیون ایرانی در هشت سال دفاع مقدس بوده است. میثمی نماینده حضرت امام (ره) در قرارگاه خاتم الانبیا (ص) بود که در شلمچه و در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.

«خودزنی» آخرین فیلم اکران شده از احمد کاوری است، البته پیش از این تجربه همکاری مشترک با مهدی فیوضی برای فیلم سینمایی «نفوذی» را داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.