جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰

به کارگردانی رهبر قنبری

تصویربرداری «مثل یک پدر» هفته دیگر به اتمام می رسد/ پخش، ۱۵خرداد ماه

فیلم تلویزیونی مثل یک پدر

سینماپرس: تصویربرداری فیلم تلویزیونی «مثل یک پدر» به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه کنندگی رضا کاشانی در شهرک غزالی ادامه دارد و قرار است این کار 15 خرداد از شبکه یک سیما پخش شود.

بنابراین بر این گزارش،  داستان «مثل یک پدر» در حال و هوای سال 1342 می گذرد و درباره شاگرد عکاسخانه ای است که بنابه شرایطی برای عکاسی از مردم وارد تظاهرات 15 خرداد می شود و اما مسائلی برای او اتفاق می افتد که ماجرای این تله فیلم را می سازد.

فیلم تلویزیونی مثل یک پدر

برپایه این گزارش، این تله فیلم به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما از اول اردیبهشت ماه جلوی دوربین رفته و تصویربرداری آن یک هفته دیگر به اتمام می رسد تا طبق برنامه ریزی های انجام شده برای پخش در 15 خرداد آماده شود.

فیلم تلویزیونی مثل یک پدر

 بنابراین گزارش، رهبر قنبری کارگردان این مجموعه در مورد ویژگی های این کار گفت: به هر حال من همیشه دوستار تاریخ معاصر ایران بوده ام و با توجه به علاقه پیش از این فیلم «آئینه های غبار گرفته» را در خصوص تاریخ معاصر مطبوعات ایران ساخته ام.

فیلم تلویزیونی مثل یک پدر

 کارگردان «او» تصریح کرد: به هر حال این برهه از تاریخ را در سیر تحول حوادث آینده میهنم بسیار حساس و موثر میدیدم به همین دلیل با پیشنهاد تهیه کننده برای تولید این اثر موافقت کردم تا بر اساس شناختی که داشته ام موقعیت مردمان بخشی از سرزمینم را در خصوص حوادثی که تعیین کننده موقعیت تاریخی و آینده آنها خواهد خواهد داشت را مورد تحلیل و ارزیابی قرار دهم.

فیلم تلویزیونی مثل یک پدر

 این کارگردان اظهار داشت: برای این کار بیست روز پیش تولید داشتیم 85 درصد کار در شهرک غزالی فیلمبرداری شد و مابقی نیز از تهران تا شهریار جلوی دوربین خواهد رفت.

فیلم تلویزیونی مثل یک پدر

قنبری در مورد مراحل فنی کار گفت: همزمان با فیلمبرداری تدوین همزمان توسط مهران کرمی در حال انجام است و ساخت موسیقی این کار نیز بر عهده مهران پورمندان است.

فیلم تلویزیونی مثل یک پدر

بنابراین گزارش ، نام اولیه این کار «غریبه ای در زورق» بود که به «مثل یک پدر» تغییر نام داد.

فیلم تلویزیونی مثل یک پدر

عوامل سازنده این کار عبارتند از: تهیه کننده: رضا کاشانی، نویسندگان: رضا کاشانی، علی اصغر احمدی مقدم، بازنویسی فیلمنامه : رهبر قنبری، گروه کارگردانی- کارگردان: رهبر قنبری، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول: بابک نبی زاده، دستیار دوم: امیر حیدری، منشی صحنه: شروینه دیدنده، گروه فیلمبرداری- فیلمبردار: فیردون شیردل، دستیار اول: وحید جهانشیری، سایر دستیاران: محمد ثقر، یعقوب جهانپور، رضا نحوی، عکاس: پیام نصیری خرم، گروه صحنه و لباس: طراح صحنه و لباس: ابراهیم کرامتی، مدیر صحنه: نیکان خوشیاری، دکور: بهنام قدیری، دستیار صحنه: سجاد یوسف زادی، دستیار لباس: ساناز یونسی، با تشکر از: شیرین اتفاق ، گروه گریم: طراح گریم: علیرضا باقربیگی، مجریان گریم: سحر موسوی، شروینه قضایی، گروه صدا- صدابردار: روح الله جعفر بیگلو، دستیار: مرتضی نجف لو، مدیر تولید: محمد حسن جودکی، مدیر تدارکات: سید محمد حسینی، دستیار تدارکات: غلام محودی، پذیرایی: علی احدی، گروه تدارکات: اسد عبد رجایی، کاظم قیاسوند،بازیگران: سعید نیکپور، مریم کاویانی، حسین عابدینی، بهزاد داوری، سعیده عرب، حمید حسین زاده، علیرضا پاکزاد، پیمان مرادی، راهیل بوستانی، علی اکبر آریا گوهر، سیروس معصومی، رامین شیروانی و هادی سعادتی.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.