سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹

از چهارشنبه؛ سوم اردیبهشت ماه؛

«آسمان زرد کم عمق» وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود

آسمان زرد کم عمق

سینماپرس: فیلم سینمایی «آسمان زرد کم عمق» به کارگردانی بهرام توکلی و تهیه کنندگی سعید ملکان از سوم اردیبهشت ماه وارد شبکه نمایش خانگی می شود.

بر اساس این گزارش، در این فیلم ترانه علیدوستی، صابر ابر، سحر دولتشاهی، سعید چنگیزیان و حمید آذرنگ حضور دارند. این فیلم سینمایی را بهرام دهقان تدوین کرده و حسین علیزاده موسیقی آنرا ساخته است.

فیلم در مورد زوج جوانی است که برای بهتر شدن رابطه شان اتفاقات گذشته خود را در زندگی مرور می کنند و این همزمان می شود با وقوع اتفاقات جدید و تاثیر آن بر زندگی آنها.

"آسمان زرد کم عمق" در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر نامزد بهترین بازیگر زن، تدوین، فیلمبرداری و چهره پردازی شد و سیمرغ بهترین تدوین را بهرام دهقان برای این فیلم دریافت کرد.

این DVD دو گزینه صدای دالبی ساراند 5:1 و دو باند: استریو دارد و همچنین نمونه فیلمهای جدید عرضه شده و آماده عرضه نیز در منوی آن قابل دسترسی است. در ضمن پشت صحنه فیلم نیز ضمیمه این DVD است.

این فیلم برنده جایزه بهترین تدوین، موسیقی و طراحی صحنه و لباس در جشن منتقدان، منتخب بهترین فیلمبرداری در بخش بین المللی فیلم فجر و سیمرغ بلورین بهترین فیلم آسیایی سی و یکمین جشنواره فیلم فجر شده است.

موسسه رسانه های تصویری از روز چهارشنبه سوم اردیبهشت DVD آسمان زرد کم عمق را در شبکه نمایش خانگی عرضه می کند.     

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.