دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷

سید مسعود صفوی خبر داد:

بسته‌های بازی رایانه‌ای و کمیک استریپ «مجلس آیینه» با همکاری مرکز انیمیشن حوزه و اوقاف ارائه می‌شود

حوزه هنری و اوقاف

سینماپرس: مسعود صفوی مدیر مرکز انیمیشن حوزه هنری گفت: تولید بسته و سبد محصولات انیمیشن «مجلس آئینه» شامل كتاب كمیك استریپ، اینتر اكتیو (تعاملی)، انواع بازی و لوازم جانبی همچون دی وی دی و عروسك نیز عرضه می شود.

بنابراین گزارش، سید مسعود صفوی در مورد «مجلس آئینه» گفت: این انیمیشن در 52 قسمت 20 دقیقه ای تولید می شود و در حال حاضر پیش تولید خود را به پایان رسانده است.نگارش فیلمنامه 20 قسمت آن انجام شده و یك قسمت آن هم به تولید رسیده است.

صفوی با اعلام همكاری مركز انیمیشن با سازمان اوقاف در پروژه «مجلس آئینه» ادامه داد: با نگاه مثبت شرفخانی معاون فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه برای سرمایه گذاری در این مجموعه برای اولین بار هنر تعزیه در فضای انیمیشن به غیر از پخش تلویزیونی در شكل های مختلف عرضه می شود.

وی در ادامه خاطر نشان كرد: در این همكاری قرار است این مجموعه علاوه بر پخش در شبكه های تلویزیونی در فضای مجازی پخش شود كه در این صورت برای اولین بار محصول انیمیشن فاخر و شیعی وارد فضای اینترنت خواهد شد. همچنین انیمیشن «مجلس آئینه» به صورت پكیج به عنوان محصول فرهنگی هدیه و یا فروخته خواهد شد.

این تهیه كننده انیمیشن در خصوص نحوه ورود سازمان اوقاف را به پروژه مجلس آئینه گفت: یك قسمت چند دقیقه ای از این انیمیشن برای جذب سرمایه گذاران تولید شد؛ كیفیت بالای این كار با استقبال اداره اوقاف و امور خیریه برای جذب سرمایه گذاری روبرو شد و پیشنهاد همكاری از سوی این سازمان به مراكز انیمیشن ارائه گردید.

صفوی ادامه داد: بارها نهادها و ارگان های مختلف خواستار تولید محصول هنری شیعی برای مخاطب كودك شده بودند و انیمیشن «مجلس آئینه» پاسخی برای این نیاز مطرح شده بود.

بنابراین گزارش، مجموعه انیمیشن «مجلس آئینه» داستان زندگی واقعی و روزمره مردم طبقات مختلف جامعه را بیان می كند كه با رخ دادن اتفاقاتی وارد فضای شبیه خوانی می شود.معین البكاء شخصیت اصلی را در این انیمیشن ایفا می كند و پل ارتباطی فضای واقعی داستان و شبیه خوانی را در این مجموعه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.