جمعه ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶

در گفت وگو با سینماپرس؛

درخشنده: «خانم مال معرفی کنید» اثری اپیزودیک با نگاهی متفاوت به طلاق خواهد بود

پوران درخشنده

کارگردان «هیس دخترها فریاد نمی زنند» گفت: فیلم سینمایی «خانم مال معرفی کنید» نگاهی متفاوت به طلاق دارد و قصد دارم آن را اپیزودیک بسازم.

پوران درخشنده ، کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های جدید خود، اظهار داشت: در سال جاری مشغول برگزاری نشست های مختلف داخلی و خارجی برای فیلم سینمایی «هیس دخترها فریاد نمی زنند» در کشورهای مختلف بوده ام و هنوز نتوانسته ام درخواست پروانه ساخت برای فیلم سینمایی «خانم، مال معرفی کنید» داشته باشم.

کارگردان «رابطه» در ادامه افزود: تا امروز  تمام مراحل مرتبط با تحقیق برای نگارش فیلمنامه «خانم، مال معرفی کنید» به پایان رسیده و همچنان در مرحله نگارش هستیم. امیدواریم در سال 93 مجوزهای لازم برای ساخت این فیلم اخذ شود تا در خرداد ماه بتوانیم به صورت جدی وارد پیش تولید این کار شویم.

کارگردان «خواب های دنباله دار» در ادامه افزود: «خانم مال معرفی کنید»  یک درام تاثیرگذار با موضوعات و مشکلات طلاق است که به صورت اپیزودیک ساخته می شود و نگاهی نو به مسئله طلاق و آسیب شناسی این معضلات خواهد داشت. تمام لوکیشن ها کار در تهران است.

بنا براین گزارش، پوران درخشنده تا چندی قبل فیلم «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» را بر پرده سینماها داشت که در تعدادی از کشورهای خارجی از جمله آمریکا به نمایش درآمد و استقبال خوبی هم از آن صورت گرفت.

هیس دخترها فریاد نمی زنند، خواب های دنباله دار، بچه های ابدی، رویای خیس، شمعی در باد، عشق بدون مرز، زمان از دست رفته، عبور از غبار، پرنده کوچک خوشبختی و رابطه در کارنامه فیلمسازی پوردان درخشنده به ثبت رسیده است. 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.