شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴

با عنوان «ما متهمیم»؛

پیمان یزدانیان موسیقی فیلم جدید رهبر قنبری را می‌سازد

رهبر قنبری*

فیلم سینمایی «ما متهمیم» ساخته رهبر قنبری و تهیه کنندگی محسن علی اکبری مراحل فنی خود را طی می کند و قرار است پیمان یزدانیان ، موسیقی این فیلم را بسازد.

رهبر قنبری، کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «ما متهمیم»، اظهار داشت: فیلمبرداری این کار 7 اسفند ماه در شمال کشور پس از 22 روز فیلمبرداری به پایان رسید.

کارگردان «پرنده باز کوچک» در ادامه افزود: به تازگی تدوین این فیلم کار توسط مهران کرمی به پایان رسید. قرار است به زودی امیر حسین قاسمی کار صداگذاری فیلم را انجام دهد و با پیمان یزدانیان نیز برای ساخت موسیقی کار صحبت کرده ایم.

کارگردان «او» در ادامه افزود: قرار است تا پایان خرداد ماه سال آینده تمام مراحل فنی این فیلم به اتمام برسد. به هر حال با استفاده از تیم حرفه ای به ما خیلی خوش گذشت و تمام تلاش ما این بود که فیلمی به بهانه کودک برای بزرگسال بسازیم. به عقیده من «ما متهمم» یک فیلم معناگرای، رئالیستی شاعرانه است.

وی در ادامه افزود: من راش های گرفته شده توسط آقای امرایی را هم که گرفته شده را دیده ام و شاید 10 درصد آن را در این فیلم استفاده کنم ضمن اینکه شاید نام فیلم نیز تغییر کند. 

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «ما متهمیم» درباره قاری قرآنی به نام یاسین است که به علت ریاکاری پدرش در سوء استفاده از موقعیت او به خانه پدر بزرگ خود در شمال کشور پناه برده است. پدر یاسین برای بازگرداندن پسر راهی را می رود که در نهایت منجر به تجدید نظر در رفتارش می شود.

بنابراین گزارش، پریوش نظریه،  یوسف مرادیان، رضا توکلی، جعفر کرمی، احمد مهیاری، مصطفی نظام اسلامی، حمید حسین زاده و اویس اردوباری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: رهبر قنبری، تهیه کننده: محسن علی اکبری، مدیر تولید: داوود معدنی،  مدیر تدارکات: رضا حسین نژاد، فیلمبردار: فریدون شیردل، صدابردار: روح الله جعفر بیگلو، مسئول طراح صحنه: حسین علیزاده، دستیار طراح صحنه: محسن مطلبی، گریم: مهر داد میرکیانی، دستیار فیلمبردار: وحید جهانشیرو محمد سقر، تدوین: مهران کرمی و صداگذار: امیر حسین قاسمی.

برپایه این گزارش، این فیلم در ابتدا به کارگردانی حامد امرایی با نام «پروانه زنبورها» نام داشت و هنگامه قاضیانی و حمید فرخ نژاد در آن به ایفای نقش می پرداختند، سپس این فیلم به رهبر قنبری واگذار شد که فیلمنامه توسط امیر عربی، سید ناصر هاشم زاده و رهبر قنبری بازنویسی شد و فیلمبرداری این کار از 30 بهمن در شمال کشور از سر گرفته شد.

بنا براین گزارش، رهبر قنبری ساخت فیلم هایی چون عروسی حسین، او، پرنده باز کوچک، فصل بلوغ را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.