یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۴

پس از انجام مراحل مختلف فنی

فیلم جدید غفارزاده دو ماه دیگر به اتمام می‌رسد

مهرداد غفارزاده

مراحل فنی فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده حدود دو ماه آینده به اتمام خواهد رسید و اواسط اردیبهشت ماه قرار است یک اکران خصوصی برای اهالی رسانه و منتقدان برگزار شود.

مهرداد غفارزاده، کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده»، اظهار داشت: این فیلم توسط شاهین یار محمدی مراحل پایانی تدوین خود را سپری می کند و به موازات امیر توسلی در حال ساخت موسیقی و حامد جلالی نیز مشغول صداگذاری کار است.

وی در ادامه افزود: راف کات نهایی کار ۱۲۰ دقیقه است که تلاش داریم این زمان را به ۹۵ دقیقه برسانیم.

کارگردان «گیرنده» در ادامه افزود: فضای و داستان کار نسبت به سایر آثار قبلی ام خیلی متفاوت شده است و کار از فیلمبرداری و رنگ و لعاب خوبی برخوردار است و امیدوارم تا دو ماه آینده تمامی مراحل فنی کار به اتمام برسد و احتمالا اواسط اردبیهشت ماه بتوانیم یک اکران خصوصی برای اهالی رسانه و منتقدان داشته باشیم.

غفارزاده در ادامه افزود: نکته بعدی و مثبت این فیلم  بازی بازیگران به ویژه علی اکبر صحرایی که با وجود مشکل ناشنوایی به خوبی از عهده کار خود برآمد و امیدوارم در فیلم های دیگری هم از او استفاده شود.

این فیلم به موضوع نوجوان بزهکار می پردازد و به نویسندگی مشترک مهرداد غفارزاده و اکبر روح محصول موسسه هنری خانه فیلم پروان است.

عوامل ساخت این فیلم عبارتند از:

تهیه کننده: امیر پورکیان، مدیر تولید: فریبا سادات خلیلی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، طراح صحنه ولباس: قاسم ترکاشوند، طراح گریم: الهام اطیابی، مدیر تدارکات: توکاج گودرزی، برنامه ریز: مهدی آقایی، دستیار اول کارگردان: حمید رضا غفارزاده، دستیار برنامه ریز: سحر زرندی، دستیار دوم کارگردان: نوید صلاحی، دستیار سوم کارگردان: مازیار نوروزی، عکاس: علی احسانی، فیلمبردار پشت صحنه: پیام نصیری، دستیار تهیه کننده: حسین الماسی، مسئول امور مالی و حسابداری: علیرضا بختیاری.

«دریا و ماهی پرنده» پس از فیلم سینمایی «گیرنده» دومین تجربه مهرداد غفارزاده در مقام کارگردان است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.