سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۰

اوایل سال آینده

شورجه: «راحله» در صورت پیدا شدن سرمایه‌گذار کلید خواهد خورد

 جمال شورجه تهیه کننده در نشست فیلم آسمان هشتم

تهیه کننده «راحله» با بیان اینکه این فیلم در مرحله بازنویسی فیلمنامه توسط حسن نجفی است، گفت: این فیلم در صورت پیدا کردن سرمایه گذار اوایل سال آینده کلید خواهد خورد.

جمال شورجه، کارگردان و تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «راحله»، اظهار داشت: در حال حاضر بازنویسی این کار توسط حسن نجفی در حال انجام است و پس از اتمام بازنویسی و در صورت پیدا کردن سرمایه گذار اوایل سال آینده این پروژه را کلید خواهیم زد.

 کارگردان «عملیات کرکوک» در ادامه افزود: احتمالا برای ساخت این کار باید پروانه ساخت جدید نیز در خواست کنیم.

کارگردان «۳۳» روز در ادامه در مورد لوکیشن های این کار نیز ، اظهار داشت: با توجه به لوکیشن و محیط خاص جغرافیایی و بومی این فیلم تا پایان بازنویسی فیلمنامه و آماده شدن نسخه نهایی کار توسط حسن نجفی که نویسنده و کارگردانی این را بر عهده دارد مناطق فیلمبرداری را نمی توان به طور دقیق مشخص و اعلام کرد.

کارگردان «باشگاه سری» در ادامه  در مورد بازیگران کار نیز ، اظهار داشت: با کسی به توافق نرسیده ایم اما به احتمال زیاد بخش زیادی از بازیگران بومی و محلی خواهند بود و برخی دیگر را هم از بازیگران چهره سینمایی هم استفاده خواهیم کرد.

بنابراین گزارش، «راحله» دومین همکاری مشترک جمال شورجه و حسن نجفی به شمار می رود، این دو پیش از این به صورت مشترک فیلم سینمایی «آسمان هشتم» را  کار کرده اند.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «راحله» چهارمین ساخته حسن نجفی پس از فیلم های «سهم گمشده»، «آسمان هشتم» و «اسب ها همچنان می تازند» است.

این فیلم داستان زنی به نام راحله و مشکلات اجتماعی و مشکلات وی را در قالب یک اثر سینمایی به تصویر می کشد.

فیلم سینمایی «راحله» به تهیه‌کنندگی جمال شورجه و به کارگردانی حسن نجفی چهارشنبه ۲۹ آبان پروانه ساخت دریافت کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.