جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰

در گفت وگو با سینماپرس؛

قنبری: فیلمم قبل از نوروز به پایان می‌رسد/«ما متهمیم» درمورد کودکان ولی برای بزرگسالان ساخته شده است

رهبر قنبری

فیلمبرداری فیلم سینمایی «ما متهمیم» به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه کنندگی محسن علی اکبری پس از 22 روز در شمال با بازی پریوش نظریه به اتمام رسید و این فیلم مراحل پایانی تدوین خود را توسط مهران کرمی سپری می کند.

رهبر قنبری، کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین فعالیت های خود، اظهار داشت: با خبر بودم که جوانی به نام «حامد امرایی» در حال کار کردن یک فیلم به تهیه کنندگی محسن علی اکبری است و بعد از چند وقت طی نامه ای ادامه این کار به من واگذار شد اما در ابتدا نپذیرفتم چون دوست ندارم کار نصف و نیمه دیگران را بسازم  و بعد با اصرار محسن علی اکبری، کارگردانی فیلم سینمایی «ما متهمیم» را بر عهده گرفتم.

کارگردان «عروسی حسین» در ادامه افزود: با یک گروه حرفه ای کار را در دست گرفتم و ظرف ۲۲ روز فیلم را از ابتدا آغاز کردیم و روز گذشته فیلمبرداری کار در شمال به اتمام رسید. من راش های قبلی که گرفته شده، دیده ام و شاید برای فیلم خودم  ۱۰ درصد از راش های گذشته را استفاده کنم.

کارگردان «پرنده باز کوچک» در ادامه افزود: هم اکنون فیلم مراحل پایانی مونتاژ خود را توسط مهران کرمی سپری می کند و تا ۲۵ اسفند ماه تمام مراحل فنی فیلم به اتمام خواهد رسید و کپی نهایی کار آماده خواهد شد.

کارگردان «فصل بلوغ» در ادامه به لوکیشن های کار اشاره کرد و افزود: ما کار خود را از تهران آغاز کردیم و در چند روستای شمال مانند رینه، روشن ده و ارده هم کار کردیم.

رهبر قنبری  در ادامه مورد ژانر و فضای کار نیز ادامه افزود: به هر حال با استفاده از تیم حرفه به ما خیلی خوش گذشت و شاید نام فیلم را هم تغییر کند. به هر حال کار به بهانه کودک برای مخاطب بزرگسال است و یک فیلم معناگرای، رئالیستی شاعرانه شده است.

 عوامل این فیلم عبارتند از:

کارگردان: رهبر قنبری، تهیه کننده: محسن علی اکبری، مدیر تولید: داوود معدنی، مدیر تدارکات: رضا حسین نژاد، فیلمبردار: فریدون شیردل، صدابردار: روح الله جعفربیگلو، مسئول طراح صحنه: حسین علیزاده، دستیار طراح صحنه: محسن مطلبی، گریم: مهرداد میرکیانی و خانم پژمان، دستیار فیلمبردار: وحید جهانشیر و محمد سقر، بازیگران: پریوش نظریه، احمد مهیاری، مصطفی نظام اسلامی، حمید حسین زاده، کودک فیلم: جعفر کرمی.  

بنابراین گزارش، فیلم حامد امرایی در ابتدا «پروانه زنبورها» نام داشت و هنگامه قاضیانی و حمید فرخ نزاد در آن به ایفای نقش می پرداختند سپس این فیلم به رهبر قنبری واگذار شد.

«رهبر قنبري» ساخت فيلم‌هايي چون عروسي حسين، او‌ ، پرنده باز كوچك، فصل بلوغ را در كارنامه هنري به ثبت رسانده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.