دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵

همزمان با آغاز ماه هفتم مدیریت ایوبی

حبیب‌الله بهمنی: شش ماه است بلاتکلیف و منتظر پاسخ مسئولان سینمایی هستم!

حبیب الله بهمنی

کارگردان «سیب وسلما» گفت که برای ساخت فیلم سینمایی «مرگ در برلین» شش ماه است با مدیران جدید سینمایی نامه‌نگاری کرده اما هیچ جوابی از طرف آنها دریافت نکرده است!

حبیب الله بهمنی، کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد ارزیابی خود از مدیریت کلان شش ماهه مدیران جدید سینمایی، اظهار داشت: در ارتباط با کار خودم باید بگویم که شش ماه است برای ساخت فیلم سینمایی «مرگ در برلین» به مدیران جدید طی نامه ای درخواست های خود را اعلام کرده ام اما بعد از گذشت این مدت هیچ جوابی را دریافت نکرده ام.

کارگردان «زندانی 707» در ادامه افزود: به نظر من همین یک مثال نشان دهنده مشت نمونه خروار است، مگر یک فیلمساز چقدر باید صبر کند تا بتواند یک فیلم بسازد.

کارگردان «سیب و سلما» در ادامه افزود: به هر حال اگر سوء تفاهمی وجود دارد، باید رفع شود اما من در بدو ورود آقای ایوبی نامه درخواست خود را برای ساخت این فیلم ارسال کردم و بعد از آمدن مهندس جعفری جلوه هم برای ساخت فیلم جدیدم در خواست داده ام اما همچنان در انتظار و بلاتکلیفی به سر می برم و جوابی از این مدیران دریافت نکرده ام و این بلاتکلیفی به نوعی آزار دهنده است.

بهمنی در ادامه در مورد راهکار این بخش، اظهار داشت: به نظر من باید قسمتی ایجاد شود تا پاسخگوی مراجعین باشد حتی اگر جواب منفی است و اشکالات در فیلمنامه، ساختار یا هر سایر مسائل وجود دارد هم به ما اعلام کنند تا همه کسانی که مثل من به نوعی بلاتکلیف هستند از این وضعیت خلاص شوند اما همان طور که عرض کردم عدم پاسخگویی مدیران جدید آزار دهنده است تا ما از این وضعیت بلاتکلیفی خلاص شویم .

وی در ادامه افزود: احساسم این است که خیلی ها مثل من در وضعیت بلاتکلیف به سر می برند به هر حال برای امثال من فکری اساسی باید کرد ، اگر فیلمسازی بلد نیستیم این عزیزان با برگزاری کلاس های جدید به من کارگردانی که بیست سال کارگردان هستم سبک فیلمسازی این عزیزان جدید را بیاموزند.

بهمنی در ادامه افزود: به هر حال باید مشکلات امثال ما رسیدگی شود تا ما هم بتوانیم مثل سایر افراد فیلم بسازیم اما هیچ کس پاسخگو نیست و امیدوارم هر چه زودتر بتوانیم از این بلاتکلیفی خلاص شویم و بتوانیم در فضای جدید سینما فیلم بسازیم. 

برچسب‌ها

نظرات

  • ناشناس ۱۳۹۲/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۲
    0 0
    جناب بهمنی عزیز؛ قصد جسارت ندارم و برادرانه عرض میکنم باید تلاش کنید کارگردان بهتری شوید ؛ آثار شما آنقدر ماندگار نبودند که خلا آنها احساس شود ؛ بود و نبود شما و بسیاری از عزیزان باید احساس شود ؛ مانند آقای حاتمی کیا ؛ رصول ملاقلی پور؛ پرویز شیخ طادی ؛ رسول صدر عاملی و ...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.