سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶

همزمان با آغاز ماه هفتم مدیریت ایوبی

قهرمانی: عدم تعامل مدیران جدید با سینماگران اشکال مدیریت جدید سینما است

محمد قهرمانی*

تهیه کننده «شکارچی شنبه» معتقد است: عدم تعامل مدیران جدید با سینماگران اشکال اساسی مدیران جدی سینمایی است چرا که در مراسم مختلف از ما دعوت به عمل نمی‌آید.

محمد قهرمانی، تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مود ارزیابی خود از عملکرد شش ماهه مدیر سازمان سینمایی ، اظهار داشت: به نظر من ارزیابی در این زمینه زودمدت است و باید زمان بیشتری از مدیریت ها بگذرد تا بشود یک ارزیابی منطقی داشت چرا که جشنواره ای که گذشت صد در صد تولیدات این مدیران نبود.

تهیه کننده «شکارچی شنبه» در ادامه افزود: تنها اشکالی که در حال حاضر به ذهنم می رسد و جزو اشکالات مدیریت جدید سینما به شمار می رود، عدم تعامل این عزیزان با طیف‌های مختلف سینمایی و مدیران این مجموعه است.

قهرمانی ادامه داد: من برای اجرایی کردن چند طرح با محمد رضا جعفری جلوه، مدیر بنیاد سینمایی فارابی تقاضای قرار ملاقات داده ام اما تاکنون این امر مسیر نشده است و من خیلی با احتیاط این کار را انجام دادم و غرض از این دیدار ملاحظات شخصی نبوده بلکه برای اجرایی شدن چند طرح بود که همان طور که عرض کردم این دیدارها و زمان ملاقات با رئیس جدید بنیاد سینمایی فارابی هنوز میسر نشد.

تهیه کننده  «فرشتگان قصاب» در ادامه افزود: زمان مدیریت شمقدری هم من دوبار تقاضای دیدار با وی را داشتم و در هر دو مرتبه هم به عنوان سرباز نظام برای عملیاتی کردن چند طرح پیش وی رفتم.

قهرمانی در ادامه افزود: من به عنوان یک سینماگر انتظار دارم این ملاقات با مدیران میسر شود تا با همفکری و تعمل بتوان باز هم فیلم فاخر ساخت در زمینه جنگ نرم ساخت اما در کمال تعجب هیچ توجهی به ما نمی شود و در هیچ مراسمی از ما دعوت به عمل نمی آید.

تهیه کننده «گامهای شیدایی» در پایان این گفت وگو، اظهار داشت: به طور مثال در دیدار رئیس جمهوری با هنرمندان یا افتتاحیه و اختتامیه جشنواره ها از ما دعوت به عمل نمی آید و این برخوردها در هر صورت تاثیرگذار است. ما هم می دانیم امکانات سالن های برای برگزاری مراسم های مختلف محدود است اما با رصد مدعوین مطلع می شویم، همواره در این دست از مراسم های  از طیف های خاصی دعوت می شود و این عدم تعامل مدیران با سینماگران برای ریاست جدید سینما که دم از تدبیر و امید می زنند، اصلا شایسته و سازنده نیست.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.