شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۰

با پایان ۸۰ درصد فیلمبرداری؛

امیر توسلی موسیقی فیلم جدید غفارزاده را می‌سازد

مهرداد غفارزاده

حدود 80 درصد از فیلمبرداری فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده سپری شده است و قرار است امیر توسلی ، آهنگسازی این فیلم را انجام دهد.

مهرداد غفارزاده؛ کارگردان سینما در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده»، اظهار داشت: حدود ۸۰ درصد فیلمبرداری کار به اتمام رسیده است و گروه مشغول فیلمبرداری سکانس های خارجی کانون هستند و از روز گذشته مشغول گرفتن سکانس دیوار نقاشی، هستیم.

کارگردان «گیرنده» در ادامه افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته اوایل اسفند ماه فیلمبرداری کار به اتمام خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: شاهین یارمحمدی تقریبا نیمی از کار را تدوین کرده است و صداگذاری کار نیز بر عهده شاهین یار محمدی است.

غفارزاده در ادامه افزود: برای آهنگسازی فیلم با امیر توسلی، صحبت هایی انجام داده است که هنوز منتج به عقد قرارداد نشده است اما هیچ گونه مشکلی نیست در این زمینه وجود ندارد.

وی در پایان این گفت وگو، خاطرنشان کرد:  علی اکبر صحرایی بازیگر ناشنوا در فیلم به خوبی درخشیده است و مرتضی غفوری نیز تصاویر متفاوتی و درخشانی را به ثبت رسانده است.

بنابراین گزارش، فیلمبرداری «دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد عفارزاده و تهیه‌کنندگی امیر پورکیان است.

این فیلم به نویسندگی مشترک مهرداد غفارزاده و اکبر روح محصول موسسه هنری خانه فیلم پروان است.

عوامل ساخت این فیلم عبارتند از:

تهیه کننده: امیر پورکیان، مدیر تولید: فریبا سادات خلیلی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، طراح صحنه ولباس: قاسم ترکاشوند، طراح گریم: الهام اطیابی، مدیر تدارکات: توکاج گودرزی، برنامه ریز: مهدی آقایی، دستیار اول کارگردان: حمید رضا غفارزاده، دستیار برنامه ریز: سحر زرندی، دستیار دوم کارگردان: نوید صلاحی، دستیار سوم کارگردان: مازیار نوروزی، عکاس: علی احسانی، فیلمبردار پشت صحنه: پیام نصیری، دستیار تهیه کننده: حسین الماسی، مسئول امور مالی و حسابداری: علیرضا بختیاری.

«دریا و ماهی پرنده» پس از فیلم سینمایی «گیرنده» دومین تجربه مهرداد غفارزاده در مقام کارگردان است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.