پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳

با هنرمندان در کاخ جشنواره؛

آبیار: نمی دانم با چه زبانی از آقای حاتمی کیا تشکر کنم / ما جنگ طلب نیستیم

نشست خبری فیلم «شیار 143» در جشنواره فیلم فجر

نرگس آبیار؛ کارگردان «شیار 143» بعد از جلسه مطبوعاتی فیلمش درباره واکنش حاتمی کیا به این فیلم به سینماپرس گفت: زبانم قاصر است و در مقابل این کار شوکه وغافلگیر شدم، نمی دانم با چه زبانی از آقای حاتمی کیا تشکر کنم.

نرگس آبیار؛ کارگردان «شیار 143» بعد از جلسه مطبوعاتی فیلمش درباره واکنش حاتمی کیا به این فیلم به سینماپرس گفت: زبانم قاصر است و در مقابل این کار شوکه و غافلگیر شدم، نمی دانم با چه زبانی از آقای حاتمی کیا تشکر کنم.

آبیار با اشاره به اینکه فیلم «چ» را ندیده است درباره استقبال اهالی رسانه گفت: غافلگیر شدم و توقع همچین استقبالی چه در سالن و نشست خبری را نداشتم در اکران مردمی هم با بازتاب های خوبی مواجه شدم، مردم از دیدن فیلم متاثر می شدند و ارتباط خوبی با شخصیت های فیلم برقرار می کردند و احساس می کنم به آنچه می خواستم رسیدم.

وی با تاکید بر اینکه جنگ پتانسیل زیادی برای پرداخت دارد، یادآور شد: در جنگ با مقوله شهادت سر و کار داریم و لایه های جدیدی را برای زندگی ایجاد می کند، جنگ ما تحمیلی بوده ما جنگ طلب نیستیم و این ها مسئله هایی است که باید به آنها پرداخت شود.

آبیار در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون فضا خیلی خوب پیش رفته است و از مسئولین محترم تشکر می کنم که ساعت و روز خوبی را برای اکران فیلم در نظر گرفتند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در نشست مطبوعاتی فیلم سینمایی «شیار 143»، ابراهیم حاتمی کیا  «چ» را به فیلم «شیار 143» تقدیم کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.