چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۵

همراه با هنرمندان در کاخ جشنواره؛

شعیبی: «شیار 143» حرف خود را زد/ تدوین باید اصلاح شود

بهروز شعیبی

بهروز شعیبی درباره فیلم سینمایی «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار، عنوان کرد: «شیار 143» حرفی را که باید عنوان می کرد، زد.

بهروز شعیبی؛ بازیگر و کارگردان سینمای ایران در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در مورد فیلم سینمایی «شیار 143» ساخته نرگس آبیار گفت: به نظر من فیلم سینمایی «شیار 143» حرفی که می خواست بزند را به خوبی گفت و بازی درخشانی از همه بازیگران در این فیلم به چشم می خورد به خصوص مریلا زارعی که نقش الفت داستان را به خوبی ایفا کرده بود.

کارگردان فیلم سینمایی «دهلیز» افزود: اما به هر حال من احتمال این را می دهم که بعد از جشنواره جا دارد که روتوش هایی بر روی تدوین این فیلم اجرا شود؛ اما بیس کارگردانی و تفکر این فیلم درست بوده است و تاثیرگذاری هم که باید می گذاشت را بر روی مخاطب گذاشت.

وی ادامه داد: از نظر فنی و کارگردانی فیلم سینمایی «شیار 143» بسیار فیلم خوبی بود و من به شخصه آن را دوست داشتم. به هر حال این فیلم کاملا فکر شده بوده و نرگس آبیار فکر شده این فیلم را ساخته است.

گفتنی است این فیلم در برج میلاد پس از نمایش توجه بسیاری از کارگردانان و هنرمندان سینما را به خود جلب کرد همچنین ابراهیم حاتمی کیا فیلم سینمایی «چ» را به «شیار 143» تقدیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.