شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶

فاطمه معتمدآریا به «وصل یار» پیوست

فاطمه معتمدآریا

فاطمه معتمدآریا بازیگر با سابقه سینما و تئاتر از گروه موسیقی «وصل یار» به سرپرستی ابراهیم اثباتی حمایت مالی می کند.

به گزارش سینماپرس، «وصل یار» فاطمه معتمدآریا بازیگر با سابقه سینما و تئاتر از گروه موسیقی «وصل یار» به سرپرستی ابراهیم اثباتی حمایت می کند، با پیوستن معتمدآریا به این گروه این دومین بار است که یک بازیگر مطرح سینما و تئاتر اسپانسر «وصل یار» می شود.

سال گذشته نیز آنا نعمتی به عنوان اسپانسر همراه این گروه پر کار بود.

اعضای گروه «وصل یار» به دلیل  اینکه موسیقی اشان و افکت های ویژه ای که در کنسرت هایشان اجرا می شود، به نوعی قصد دارد سینما و تئاتر را به موسیقی پیوند بزنند راغب هستند هنرمندان سینما و تئاتر را با این گروه همراه کنند.

اثباتی مدیر این گروه در این باره می گوید: وصل یاری ها می دانند که کنسرت های ما تلفیقی از موسیقی و تئاتر و حتی به لحاظ جلوه های ویژه بصری سینماست، بنابراین ما علاقه داریم هنرمندان سینما و تئاتر را نیز وصل یاری کنیم و از آن ها بخواهیم که تاثیر درآمیختن این هنرها را نادیده نگیرند.

او ادامه داد: وصل یار قرار است هر سال یکی از هنرمندان در عرصه های مختلف را با خود همسو کند و می خواهد با این کارش یادآوری کند که ذات هنر به هم تنیده شده است و چند هنر در کنار هم مخاطبان بیشتری را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

گروه موسیقی وصل یار، سال ۱۳۸۲ شکل گرفته و با نوآوری‌هایی که در زمینه موسیقی تلفیقی و درآمیختن این هنر با سینما و تئا‌تر داشته، توانسته توجه و نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

 کنسرت گروه موسیقی وصل یار به سرپرستی ابراهیم اثباتی از 13 تا 15 بهمن ماه  در تالار وحدت به صحنه می‌رود و علاقه‌مندان به خرید بلیت می‌توانند از طریق سایت بنیاد رودکی و گیشه تالار وحدت و بنیاد رودکی اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.