جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷

«لغزش» به ساخت موسیقی و تدوین رسید

 تله فیلم لغزش

حامد رضی، تدوین و بهنام ابطحی نیز مشغول ساخت موسیقی تله فیلم «لغزش» به کارگردانی سیامک خواجه‌وند و تهیه‌کنندگی داریوش بابائیان است.

«داریوش بابائیان» تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود، اظهار داشت: در حال حاضر فیلم سینمایی «بوی گندم» به کارگردانی محمد رضا خاکی در حال اکران در سینماها داریم.

وی در ادامه افزود:  به تازگی فیلم تلویزیونی «لغزش»  به کارگردانی سیامک خواجه وند و نویسندگی کیانوش اسلامی را به اتمام رساندیم.

بابائیان ادامه داد: تدوین کار  توسط حامد رضی در حال انجام است و بهنام ابطحی نیز در حال ساخت موسیقی این تله فیلم است.  «لغزش» یک ماه دیگر آماده پخش خواهد شد.

بنابراین گزارش، داستان تله فیلم «لغزش» درباره زنی به نام لیلا است که 35 سال سن دارد و با مشکلات متعدد به همراه پسرش زندگی می کند. او از ابتدای کودکی به پسرش فرشید گفته است که پدرش در خارج از کشور فوت کرده است وپدرش هیچ قوم وخویشی ندارد.لیلا دارای مشکل اعصاب و ذوان است و همواره به روانپزشک مراجعه می کند. او در ادامه داستان با مردی به نام کیوان آشنا و ازدواج می کند. کیوان سعی دارد با سختگیری های پدرانه و رفتار خاص خود که آمیزه ای از عواطف و نوعی جذبه پدرانه است، از فزشید انسان بهتری بسازد و به او درس مردی و مردانگی بدهد اما...

حسن جوهرچی (کیوان)، سارا خوئینی ها (لیلا)، محسن افشانی (سعید)، هانی کشاورز (فرشید)، کیمیا بابائیان (نسرین)، منیر رضایی، امیر اخلاقی و ... در این تله فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

ساير عوامل اصلي آن عبارتند از: دستيار اول کارگردان و برنامه ريز: مجيد موثق، دستيار دوم کارگردان: اميرارسلان اشرفي، منشي صحنه: ساناز هرندي، مدير تصويربرداري: امير معقولي، دستياران تصوير: رسول امامي، ميلاد ملکوتي، ميلاد تهراني، سيامک کوثرمدار، امين شهسواري، صدابردار: عليرضا افخمي، دستيار صدابردار: اشکان مزين فر، طراح گريم: حسين يزدي، مجريان گريم: ثمين سالک، سپيده نعمت ا...، عکاسان: بهزاد مطرح و عباس منتظري، مجري طرح: فهميه ساعي، مديران توليد: مصطفي امجدي، اسماعيل کردي، مدير تدارکات: محمد همداني.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.