چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۵

بازی افتخاری پژمان بازغی در فیلم جدید غفارزاده

پژمان بازغی در نشست خبری فیلم مرگ کسب و کار من است

فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده دومین روز فیلمبرداری را سپری می کند و قرار است پژمان بازغی به طور افتخاری در یک سکانس جلوی دوربین برود.

«مهرداد غفارزاده» کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده»، اظهار داشت: در حال حاضر دومین روز فیلمبرداری این کار را پشت سر گذاشتیم. دیروز و امروز «همایون ارشادی» و «نادر فلاح» جلوی دوربین رفته اند، همچنین کار با بچه های نوجوان نیز در تک لوکیشن ندامتگاه ادامه دارد.

کارگردان «گیرنده» در ادامه افزود: فیلمبرداری به ترتیب فیلمنامه به پیش می رود و رج‌زده نمی شود. در حال حاضر روز کار هستیم و کمی آب و هوا بهتر شده و خللی در روند فیلمبرداری ایجاد نکرده است.

غفارزاده تصریح کرد: فعلا روز کار هستیم و تا زمانی که نور در اختیار داریم کار می کنیم و خوشبختانه کار به طور منظم پیش می رود.

وی در ادامه  در مود بازیگران کار نیز، گفت: حضور «نیوشا ضیغمی»، «امیر حسین رستمی» و «همایون ارشادی» در فیلم قطعی شده و قرار است «پژمان بازغی» در یک سکانس به صورت افتخاری در فیلم ما بازی کند.

غفارزاده در پایان این گفت وگو در مورد مدت زمان فیلمبرداری کار نیز، گفت: اگر مشکل آب و هوا نداشته باشیم 35 تا 40 جلسه فیلمبرداری این کار ادامه پیدا خواهد کرد.

بنابراین گزارش، فیلمبرداری «دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد عفارزاده و تهیه‌کنندگی امیر پورکیان از روز گذشته آغاز شده است.

این فیلم به نویسندگی مشترک مهرداد غفارزاده و اکبر روح محصول موسسه هنری خانه فیلم پروان است.

عوامل ساخت این فیلم عبارتند از:

تهیه کننده: امیر پورکیان، مدیر تولید: فریبا سادات خلیلی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، طراح صحنه ولباس: قاسم ترکاشوند، طراح گریم: الهام اطیابی، مدیر تدارکات: توکاج گودرزی، برنامه ریز: مهدی آقایی، دستیار اول کارگردان: حمید رضا غفارزاده، دستیار برنامه ریز: سحر زرندی، دستیار دوم کارگردان: نوید صلاحی، دستیار سوم کارگردان: مازیار نوروزی، عکاس: علی احسانی، فیلمبردار پشت صحنه: پیام نصیری، دستیار تهیه کننده: حسین الماسیف مسئول امور مالی و حسابداری: علیرضا بختیاری.

«دریا و ماهی پرنده» پس از فیلم سینمایی «گیرنده» دومین تجربه مهرداد غفارزاده در مقام کارگردان است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.