چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۸

بازدید ابوالفضل جلیلی از تک لوکیشن فیلم جدید غفارزاده

غفارزاده-جلیلی

صبح امروز «ابوالفضل جلیلی» کارگردان سینما از تک لوکیشن فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، صبح امروز «ابوالفضل جلیلی»کارگردان سینما از تک لوکیشن تازه ترین فیلم مهرداد غفارزاده بازدید کرد.

بنابراین گزارش، ابوالفضل جلیلی که سال ها پیش فیلم سینمایی «گال» را در همین فضا ساخته است بعد از مطالعه فیلمنامه «دریا و ماهی پرنده» از فیلمنامه خوشش آمده است و صبح امروز از تک لوکیشن این فیلم بازدید کرد و بعد از ظهر قرار است از بچه هایی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند، نیز بازدید کند.

بنابراین گزارش، ابوالفضل جلیلی توصیه هایی هم برای هر چه بهتر شدن فیلم برای عوامل دارد و به ذهنش رسیده است که اگر بشود «گال 2» را هم در همین فضا جلوی دوربین ببرد.

به گزارش سینماپرس، فیلم جدید مهرداد غفارزاده این روزها در مرحله پیش تولید و انتخاب عوامل قرار دارد و قرار است اواخر دی ماه کلید بخورد.

 طی روزهای گذشته حضور «همایون ارشادی» در این فیلم قطعی شده است.

ضمن اینکه «ارشیا طالبی» و «علی اکبر صحرایی» نیز دو بازیگر نوجوان و ناشنوا این فیلم هستند که مشغول دورخوانی و تمرین برای کار هستند.

طی چند روز آینده نیز چند بازیگر مطرح نیز به این فیلم می پیوندند و همچنان مراحل آخر ساخت دکور در دارا آباد در حال انجام است.

فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» مضمونی اجتماعی دارد. فیلم سینمایی «گیرنده» ساخته پیشین مهرداد غفارزاده به شمار می رود.

 عوامل سازنده که حضورشان در این فیلم قطعی شده عبارتند از:

مدیر تولید: فریبا سادات خلیلی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، طراح صحنه: قاسم ترکاشوند، طراح گریم: الهام اطیابی، مدیر تدارکات: توماژ گودرزی، برنامه ریز: مهدی آقایی، دستیار اول کارگردان: حمید غفارزاده، دستیار و برنامه ریز: سحر زرندی، دستیار دوم کارگردان: نوید صالحی، دستیار سوم کارگردان: مازیار نوری، عکاس: علی احسانی، فیلمبردار پشت صحنه: پیام نصیری، مسئول امور مال و حسابداری: علیرضا بختیاری، محصول خانه فیلم پروان.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.