سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶

رهبر قنبری: «پاییزی که گذشت» اوایل سال آینده کلید می‌خورد/ دل خوشی از جشنواره کودک ندارم

رهبر قنبری

رهبر قنبری فیلم سینمایی «پاییزی که گذشت» را اوایل سال آینده به تهیه‌کنندگی اصغر پورهاجریان می‌سازد.

رهبر قنبری کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود، اظهار داشت: فیلم سینمایی «فصل بلوغ» را به فیلم فجر ارسال کرده ام .

کارگردان «روئین در باد» در ادامه افزود: قرار است فیلم سینمایی «پاییزی که گذشت» را به تهیه کنندگی اصغر پورهاجریان بسازم.

کارگردان «او» در ادامه در مورد زمان کلید خوردن کار، اظهار داشت: پانزده فروردین یا اوایل اردیبهشت بهترین زمان ممکن برای فیلمبرداری این اثر است.

قنبری در ادامه در مورد لوکیشن های این فیلم و مدت زمان فیلمبرداری، اظهار داشت: لوکیشن های این فیلم اطراف کردستان و اطراف قصرشیرین است و ما هم 32 تا 35 جلسه فیلمبرداری در نظر داریم.

کارگردان «عروسی حسین» در ادامه افزود: فیلمنامه این کار را سهیلا جبری نوشته است و من آن را یکبار رتوش کرده ام. قرار بود ما این فیلم را سال گذشته بسازیم که سیما فیلم به دلیل بد قولی های مالی که انجام داد، نتوانستیم این فیلم را بسازیم. اما طبق اعلام تهیه کننده هزینه ساخت این فیلم تامین شده است و ما هم منتظر فصل بهار هستیم تا این فیلم را بسازیم.

 کارگردان «پرنده باز کوچک» در ادامه در موضوع فیلم سینمایی «پاییزی که گذشت» نیز، اظهار داشت: این فیلم در خصوص مین های پنهان شده در زمین های کشاورزی مردم است که همه ساله تلفات جبران ناپذیری را برای مردم آن منطقه به جای می گذارد. موضوع فیلم از لحاظ جنبه های انسانی و اجتماعی برای خود من دوست داشتنی، نو و جذاب است.

وی در ادامه در مورد استفاده از بازیگران نیز، افزود: در این فیلم سعی می کنیم از دو بازیگر حرفه ای و چند بازیگر بومی  استفاده کنیم و  برای نوجوان 15 ساله نیز باید از بازیگران بومی استفاده کنم.

رهبر قنبری در پایان این گفت وگو در مورد اینکه آیا این فیلم برای جشنواره کودک سال آینده آماده می شود، اظهار داشت: من از این جشنواره دل خوشی ندارم ، گروه برگزار کننده این جشن بیشتر به دنبال یک جنگ شادمانی هستند تا خود موضوع کودک. به نظر من این جشنواره باید یک بازتعریف اساسی شود تا بیشتر به خود کودکان و دغدغه هایشان پرداخته نشود، نه اینکه فیلم با موضوع کودک برای هشدار  برای بزرگان و این دست آثار ساخته شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.