دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۹

بنا به گفته مهرداد غفارزاده

«دریا و ماهی پرنده» ده روز دیگر کلید می‌خورد

مهرداد غفارزاده

فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده عوامل پشت صحنه خود را شناخت و قرار است در کانون اصلاح و تربیت ده روز دیگر کلید بخورد.

«مهرداد غفارزاده» کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده»، اظهار داشت: در حال حاضر تمرین و روخوانی با بازیگران نوجوان کار که ناشنوا است ،آغاز شده و نوجوان  فیلم (اکبر صحرایی) در حال گذراندن کلاس های نقاشی است.

کارگردان «گیرنده» در ادامه افزود: حدود 40 نوجوان به شکل دائمی در سراسر فیلم حضور دارند.

وی در ادامه به عوامل پشت صحنه اشاره کرد و گفت: تا کنون حضور «مرتضی غفوری» به عنوان فیلمبردار، «عباس رستگار پور» صدابردار، «قاسم ترکاشوند»  طراح صحنه و لباس، «الهام اطیابی» طراح گریم، «فریبا خلیلی» مدیر تولید، «مهدی آقایی» برنامه ریز، «توماژ گودرزی» مدیر تدارکات و «علی احسانی» به عنوان عکاس، «حمید رضا غفارزاده» و «نوید صالحی» به عنوان دستیار کارگردان،  «امیر پورکیان»  تهیه کننده،  و «مهرداد غفارزاده» و «اکبر روح» به عنوان نویسندگان فیلمنامه  قطعی شده است.

«مهرداد غفارزاده» در پایان این گفت وگو خاطرنشان کرد: این فیلم 12 روز دیگر کلید خواهد خورد.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «دریا  و ماهی پرنده» درباه کودکان اصلاح و تربیت با موضوع نوجوانی ناشنوا است که فقط از طریق نقاشی‌هایش با دیگران حرف می زند.

این فیلم حدود 35 جلسه فیلمبرداری در کانون اصلاح و تربیت خواهد داشت.

«مهرداد غفارزاده» با گذشت حدود یکسال از صدور پروانه ساخت در انتظار تولید دارد و هنوز شرایط مطلوبی و تامین بودجه آن فراهم نشده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.