جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳

نرگس آبیار :

مریلا زارعی در «شیار 143» یکی از نقش های ماندگارتاریخ سینمای ایران را بازی کرده است

نرگس آبیار-مریلا زارعی

نرگس آبیار معتقد است مریلا زارعی نقش خود را در "شیار 143"بسیار عالی بازی کرده است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس فیلم سینمایی «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار که پیش از این فیلم سینمایی «اشیا از آنچه در آیینه می‌بینید به شما نزدیک ترند» را ساخته است با اتمام مراحل فنی نسخه ای از آن راهی دفتر جشنواره فیلم فجر شد.

نرگس آبیار در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت:پروژه «شیار 143» را مرداد ماه در شهر کرمان کلید زدیم و در شرایط خیلی سختی کار کردیم. در ابتدا من تسلطی بر لهجه کرمانی نداشتم و فضا و لوکیشن را خیلی خوب نمی شناختم و با تحقیق و پژوهش سعی کردم به فضا نزدیک شوم. الان از نتیجه کار خیلی راضی هستم و در حقیقت به چیزی که می خواستم رسیدم.

آبیار اظهار داشت:روی مراحل پس از تولید خیلی حساس بودم و گروه ما به اندازه کافی زمان داشت تا فیلم را با تمرکز کامل و انجام کامل مراحل فنی به جشنواره فجر برساند .فیلمبرداری ما 42 جلسه طول کشید و بعد از آن تدوین را شروع کردیم و با حوصله تمام مراحل را به اتمام رساندیم.

کارگردان «اشیا از آنچه در آیینه می‌بینید به شما نزدیک ترند» گفت:فیلم «شیار 143» فیلمی اقتباسی محسوب نمی شود و با نگاهی به یک رمانی که قبلا نوشته بودم فیلمنامه را نوشتم ،ا"ختر و روزهای تلواسه "عنوان این رمان بود و با نگاهی به آن فیلمنامه «شیار 143» نوشه شد و  لذا خیلی از این رمان متفاوت است .

آبیار ادامه داد: چند شهر را برای لوکیشن دیدم و در نهایت ترجیح دادم در کرمان کار کنم و انتخاب خوبی برای فیلم بود.

آبیار در تشریح خلاصه داستان این فیلم که با حضور سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با موضوع دفاع مقدس کلید خورد گفت: الفت زنی است که منتظر بازگشت فرزندش است و یک خبر خوب به او می رسد ،اما یک امتحان بزرگ در پیش روی اوست.

مریلا زارعی در پشت صحنه فیلم سینمایی «شیار143» به کارگردانی نرگس آبیار

آبیار تصریح کرد: مریلا زارعی نقش خود را بسیار عالی بازی کرده است و فکر می کنم وی یکی از نقش های ماندگارتاریخ سینمای ایران را در این فیلم بازی کرده است.

مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، جواد عزتی، حسام بیگدلو، یداله شادمانی، زهرا مرادی، علی نفیسی، حمیده صادقی، سامان صفاری، محیا دهقانی و..... از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند که توسط محمد حسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی توسط بخش خصوصی تهیه شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.