سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴

آخرین خبرها از چهارمین جشنواره مردمی/

دبیر اجرایی جشنواره «عمار»: ۱۵۰۰ اثر در بخش داخلی و ۷۰۰ اثر در بخش خارجی ارسال شده است

جشنواره عمار

دبیر اجرایی چهارمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار عنوان کرد: چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار میزبان ۱۵۰۰ اثر در بخش داخلی و ۷۰۰ اثر در بخش خارجی شده است، که این آثار هم اکنون در هیئت انتخاب برای ورود به بخش مسابقه در حال بررسی قرار گرفته‌اند.

حامد با مروت‌نژاد؛ دبیر اجرایی چهارمین دوره جشنواره مردمی فیلم «عمار» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در رابطه با آثار ارسال شده به این جشنواره عنوان کرد: چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمارمیزبان ۱۵۰۰ اثر در بخش داخلی و ۷۰۰ اثر در بخش خارجی شده است، که این آثار هم اکنون در هیئت انتخاب برای ورود به بخش مسابقه در حال بررسی قرار گرفته‌اند. تلاش ما بر این است که با توجه به حجم بالای آثار ارسال شده بتوانیم آثار را تا یک هفته پیش از برگزاری جشنواره آثار را برای ورد به بخش مسابقه انتخاب کنیم.

 

وی در رابطه با کیفیت آثار ارسال شده به جشنواره چهارم در مقایسه با دوره‌های پیشین جشنواره عنوان کرد: در دوره‌های اول تا سوم جشنواره، بیشتر شرکت کنندگان در جشنواره افراد شناخته‌شده ای نبودند اما در میان آثار ارسال شده ما شاهد آثاری دغدغه‌مند و با کیفیت نیز بودیم، در این دوره جمع متنوعی از هنرمندان در جشنواره حضور دارند و تنوعی از آثار چه به لحاظ موضوعی و چه به لحاظ کمی و کیفی شاهد هستیم.

 

بامروت‌نژاد در رابطه با زمان برگزاری جشنواره «عمار» تصریح کرد: چهارمین دوره جشنواره مردمی فیلم «عمار» از ۱۳ تا ۲۱ دی ماه در سینما فلسطین تهران و همزمان به شکل اکران مردمی برگزار خواهد شد.

 

دبیر جشنواره عمار خاطر نشان کرد: به زودی فراخوانی را برای حضور خبرنگاران و منتقدان در چارمین جشنواره «عمار» برای همکاری با جشنواره اعلام خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.