شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۲

والی‌زاده: لازم است از هر 10 سریال سه مجموعه به اعتیاد بپردازد

منوچهر والی زاده

مجموعه تلویزیونی «من چه کاره ام؟» به تهیه کنندگی آرزو ابوحمزه و کارگردانی داریوش جهانگیری برای پخش از شبکه دوم سیما تولید می‌شود، منوچهر والی‌زاده از بازیگران اصلی این سریال عنوان کرد: سریال «من چه کاره‌ام» حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، مجموعه تلویزیونی «من چه کار‌‌ه‌ام» به تهیه کنندگی آرزو ابوحمزه و کارگردانی داریوش جهانگیری، مستندی نمایشی است که در40 قسمت 20 دقیقه ای برای پخش از شبکه دو تولید می‌شود.

 

منوچهر والی زاده یکی از بازیگران اصلی این سریال در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس، اظهار داشت: آخرین کار من در عرصه بازی در فیلم، مربوط به سال 88 و فیلم تلویزیونی «یاد استاد» به کارگردانی علی توکل نیا می‌شود، البته سال گذشته نیز در برنامه‌ای با نام «شب مهتاب» به عنوان مجری – بازیگر حضور داشتم.

 

وی در رابطه با علت حضورش در سریال «من چه کاره‌ام» عنوان کرد: داریوش جهانگیری و عوامل حرفه‌ای که در این کار حضور دارند یکی از علت های پذیرفتن من برای حضور در این سریال بود ضمن اینکه معتقدم «من چه کاره‌ام؟» فیلمی است که حرف های زیادی برای گفتن دارد و از آنجا که به مشکلات جوانان می‌پردازد برای من از اهمیت بالایی برخوردار بود.

 

 سریال من چه کاره‌ام

این هنرمند پیشکسوت با بیان اینکه وی و افسانه ناصری به عنوان شخصیت های ثابت در این سریال حضور دارند، ادامه داد: این سریال حدود 40 قسمت است که من در 16 قسمت آن حضور دارم، «من چه کاره ام» یک مستند نمایشی است که موضوع اصلی آن پیشگیری از اعتیاد است و سعی می کند که نقش خانواده ها را در این میان تبیین کند.

 

والی‌زاده ادامه داد: روند کار در این سریال این چنین است که در ابتدا مستندی از زندگی شخصی که قرار است داستان آن روایت شود به نمایش گذاشته شده و بعد به صورت نمایشی روایت می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: اعتیاد متاسفانه امروز یکی از مشکلات جامعه ما محسوب می شود، به نظرم باید به این نوع از مسائل که در میان جوانان شایع شده است بیشتر پرداخته شود و چه خوب است از هر ده فیلم و سریالی که ساخته می شود دو یا سه سریال به این معضل و بلای اجتماعی تعلق داشته باشد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.