چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۲

«یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» عفیفه ، نوروز93 از شبکه چهار پخش می‌شود

اسماعیل عفیفه در نشست مجموعه تلویزیونی«زمانه» به کارگردانی حسن فتحی

تهیه کننده سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» از پخش این سریال 45 قسمتی به عنوان اولین سریال نوروزی شبکه چهار سیما خبر داد.

اسماعیل عفیفه؛ در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون سینماپرس، با بیان اینکه در حال حاضر در حال پیش تولید سریالی با نام «یادداشت های یک زن خانه دار» است، در رابطه با این سریال عنوان کرد: سریال «یادداشت‌های یک زن خانه دار» قرار است که به کارگردانی مسعود کرامتی در 45 قسمت، 35 دقیقه ای برای پخش از شبکه چهار سیما تولید شود.

 

وی ادامه داد: 15 قسمت اول این سریال به عنوان اولین سریال نوروزی ایرانی در شبکه چهار سیما در نظر گرفته شده است و علاقمندان قسمت‌های بعدی این سریال را می توانند پس از عید نوروز دنبال کنند. علیرضا کاظمی پور سرپرست نویسندگان سریال «یادداشت های یک زن خانه دار» است، این سریال در مرحله پیش تولید قرار دارد و هنوز بازیگران آن مشخص نشده اند.

 

این تهیه کننده در رابطه با داستان این سریال خاطر نشان کرد: سریال اپیزودیک «یادداشت های یک زن خانه دار» دارای یک موضوع خانوادگی است و داستان آن نیز در مورد زنی است که حوادثی را که برای خود و اطرافیانش اتفاق می افتد در وبلاگش می نویسد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.