یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۶

جليلی با خطرناک‌ترین حیوانات جهان به شبكه مستند مي‌آید

ابوالفضل جلیلی در غرفه خبرگزاری سینما ایران در هجدهین نمایشگاه مطبوعات

ابوالفضل جليلي از توليد مجموعه اي جديد با عنوان « پروانه‌ها» در شبكه مستند سيما خبر داد. همچنین این شبکه دو مجموعه مستند جدید با نام‌های «خطرناک‌ترین حیوانات جهان» و «نگهبانان طبیعت» را آماده پخش کرده است.

به گزارش سینماپرس، جليلي درباره ساخت این مستند گفت : قرار است يك مجموعه پنج قسمتي در قالب مستند داستاني در شبكه مستند توليد كنم كه طرح اوليه آن از سوی مدیر شبکه مستند ارائه شده است.  در اين مستند داستاني ما يك سوال براي نوجوانان مطرح مي كنيم تا آنها بصورت انفرادي به اين سوالات پاسخ دهند و سپس در يك ميزگرد به صورت جمعي به بحث و گفت و مي نشينند و در پايان دكتر پورحسين پاسخ علمي و عملي مسئله را از ديد روانشناسانه بيان خواهد كرد.

وي ادامه داد: در حال حاضر در حال تدارك مقدمات توليد اين مجموعه هستيم و تلاش مي كنيم تا به اصطلاح طرحي نو دراندازيم و برنامه را به صورتي كاملا جذاب ارائه دهيم.جليلي از « پروانه ها» به عنوان نام اين مجموعه نام برد و اظهار اميدواري كرد كه به زودي و پس از مرحله پيش توليد ضبط اين مجموعه آغاز شود.

خطرناک ترین حیوانات جهان به شبكه مستند مي آيند

مستند «خطرناك ترين حيوانات جهان » دوشنبه اين هفته ، 6 مهر ماه ، از شبكه مستند پخش مي شود.

این مستند به بررسی و معرفی کشنده ترین و خطرناک ترن حیوانات روی کره زمین می پردازد. در مستند خطرناک ترین حیوانات جهان خواهید دید که چطور کشنده ترین موجودات در سراسر این کره ی خاکی زندگی می کنند و چه خطراتی را برای دیگر جانداران از جمله انسان ها می توانند ایجاد کنند . در این مستند بررسی کاملی از این حیوانات عجیب در مناطق مختلف جنگل های آمازون ، طبیعت وحشی آفریقا ، قاره ی آسیا , کشور استرالیا ، اقیانوس آرام و کشور کاستاریکا به عمل خواهد آمد . بدون شک وقتی بدانید که حیوان خیلی کوچک تا چه اندازه می تواند برای حیاتتان خطرناک باشد ؛ تعجب خواهید کرد ! علاقمندان مي توانند اين مستند را ساعت 18 ببينند.

همچنین مستند « نگهبانان طبيعت » نیز از دوشنبه اين هفته به روي آنتن شبكه مستند خواهد رفت. این مجموعه مستند در 23 قسمت 50‌دقيقه‌اي و با هدف به نمايش كشيدن تلاش افرادي كه براي حفظ محيط زيست جان خود را به خطر مي‌اندازند تهيه شده است. اين مستند محصول سال 2008 است و در آن حقايقي از رابطه طبيعت و حيات انسان ها به تصوير كشيده خواهد شد. علاقمندان مي توانند اين مجموعه را دوشنبه ها ساعت 22 از شبكه مستند تماشا کنند. شبكه مستند هر شب و در اين ساعت جديدترين مستندهاي جهان را پخش مي كند.

انتهای پیام/ب.ب

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.