دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰

برنامه‌های فرهنگی دولت یازدهم در صیانت هویت دینی و ملی حرکت‌های صنفی

دکتر حسن روحانی در جلسه دفاع از وزرای مجلس یازدهم

سینماپرس-گروه هفت هنر/ دکتر حسن روحانی امروز در مجلس شورای اسلامی در دفاع از وزرای پیشنهادی در مورد برنامه های فرهنگی هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برنامه های گسترده ای وجود دارد از جمله صیانت از فرهنگ و هویت دینی همچنین تقویت نهادهای صنفی و تشکل های بدنه فرهنگ و هنر است.

به گزارش سینماپرس، حسن روحانی در نشست علنی امروز (دوشنبه ۲۱ مرداد) مجلس شورای اسلامی، در دفاع از وزیرای پیشنهادی با اشاره به برنامه های دولت یازدهم در بخش فرهنگ و هنر گفت: در بخش فرهنگ و هنر اهداف زیادی با سیاست ها و برنامه های خوبی دنبال می شود.

 

روحانی یادآور شد: در اولین قدم صیانت از فرهنگ و هویت دینی و ملی نقش اساسی دارد همچنین تقویت توان و اقتدار فرهنگی، کمک به ارتقای سطح فرهنگ عمومی، تقویت نهادهای صنفی و تشکل های بدنه فرهنگ و هنر، تضمین آزادی های قانونی، صیانت از تنوع و تکثر فرهنگی و رونق اقتصاد فرهنگ و هنر، گسترش ارتباطات جهانی فرهنگ و هنر و در آخر بهره گیری از ظرفیت ها در جهت تحقق اهداف فرهنگی نظام از دیگر برنامه های فرهنگی است.

 

یادآور می شود رأی اعتماد علی جنتی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در مجلس شورای اسلامی خواهد بود و وی دو روز را نیز به جلب اعتماد نمایندگان و ارائه برنامه های خود داشت.

 

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.