پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳

جواد شمقدری در مورد باز شدن پلمپ خانه سینما:

افراد متفرق شوند پلمپ خانه سینما باز می شود/دو گروه حق ورود به ساختمان را ندارند

گفتگوی اختصاصی با جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی کشور

سینماپرس-گروه سینما/ جواد شمقدری در مورد وضعیت خانه سینما گفت: پلمپ خانه سینما باز می شود.

جواد شمقدری؛ رییس سازمان سینمایی در مورد آخرین تصمیم گیری برای وضعیت خانه سینما به خبرنگار سینماپرس گفت: با پایان یافتن تجمع و متفرق شدن افراد تجمع کننده، پلمپ خانه سینما باز می شود اما همچنان در بسته خواهد بود و کسی حق ورود به ساختمان خانه سینما را ندارد.

 

وی در ادامه تاکید کرد: افراد هر دو گروه حق رفتن به داخل ساختمان خانه سینما را ندارند و هر کسی بدون مجوز ورود وارد ساختمان شود حتما با وی برخورد قانونی خواهد شد.هم اکنون خانه سینما تحویل هئت نظارت می شود.

 

رییس سازمان سینمایی درباره تاریخ بازگشایی خانه سینما و اخد تصمیمات جدید تصریح کرد: پس از تفاهم گروه ها تصمیم گیری جدید انجام خواهد شد اما تا زمانی که تفاهم بین دو گروه خانه سینما انجام گیرد هیئت نظارت ساختمان را تحویل کس دیگری نخواهد داد.

 

 

گفتنی است خانه سینما روز ۲۴ تیر از سوی حراست وزارت ارشاد جهت تحویل به هیات مدیره قانونی خانه سینما پلمپ شده بود که به دنبال آن باعت تجمع جمعی از هنرمندان و هیات مدیره سابق خانه سینما مقابل آن و دادن مهلت ۴۸ ساعته برای تفاهم بین دو گروه شد اما جمعی از سینماگران بار دیگر صبح امروز ۲۷ تیرماه در مقابل خانه سینما جمع شده و به پلمپ آن اعتراض کردند.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.