چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۵

فهرست فیلـم های سیـنـمـایـی و تلـویـزیـونـی

آخر هفته در تلویزیون منتظر چه فیلم هایی باشیم؟

لوگو تلویزیون

سینماپرس - گروه تلویزیون/ اسامی فیلم های سینمایی و تلویزیونی که پنجشنبه و جمعه 13 و 14تیر ماه از شبکه‌های سیما پخش خواهد شد اعلام شد. در جدول زیر می توانید فهرست هر شبکه و اسامی فیلم ها را تماشا کنید.

شبکه

نام فیلم

ساعت پخش   

محصول

 

شبکه یک

تبانی بزرگ

پنجشنبه ساعت23:15

در پی کشته شدن یکی از اعضای اصلی شورای شهر پاریس پلیس به دنبال سرنخ‌هایی برای یافتن قاتل است. (2013 فرانسه)

راه آبی ابریشم

 

جمعه ساعت 16

ناخدا سلیمان تصمیم می گیرد کالای با ارزشی را با عبور از میانه اقیانوس هند به چین برساند. ناخداهای زیادی قبل از ناخدا سلیمان عزم این سفر را کرده بودند اما همگی با حمله راهزنان یا دزدان دریایی ناکام شدند. کشتی ناخدا سلیمان با عبور از دریای سختی ها و درگیری ها عاقبت به چین می‌رسد و ...( محصول ایران ـ 1389)

 

فیلم های سینمایی - شبکه دو

یک زندگی تازه

پنجشنبه ساعت 1 بامداد

جین هی دختر کوچکی است که پس از فوت والدینش خانواده سرپرست او به دلیل مشکلات فراوان او را به نوانخانه می سپارند. جین هی در ابتدا فکر می کند که برای مدت کوتاهی در آنجا است، رفته رفته رفتار آرام او تغییر کرده و پرخاشگر شده و سرناسازگاری می گذارد. در یتیم خانه با سوک هی دختری که چند سال از او بزرگتر است دوست می شود تا اینکه ... (2009 کره جنوبی)

انیمیشن کارخانه هیولاها

پنجشنبه ساعت 9 صبح

در سرزمین هیولاها برای تهیه انرژی هیولاها با ترساندن بچه‌ها از صدای جیغ آنها انرژی تهیه می‌کنند، رئیس کارخانه به هیولاها تلقین کرده که هیچ چیز به اندازه یک کودک خطرناک نیست و حتی یک تماس آنها می‌تواند باعث مرگ شود. سرانجام روزی یک کودک وارد سرزمین هیولاها می‌شود و همه چیز را به هم می‌ریزد ولی ... (2001 آمریکا)

میراث پر دردسر

پنجشنبه ساعت 14:30

خانواده ای پر جمعیت با فرزندان کوچکی که دارند؛ همه همسایه ها را از خود ناراحت کرده اند. صاحب خانه قصد دارد آنها را از خانه بیرون کند. مرد خانواده با او دعوا می کند و به او قول می دهد در مدت کوتاهی آنجا را ترک کنند. از آن روز به بعد زن و شوهر به دنبال خانه می گردند. اما ... (2006 آلمان)

اجیر شده

پنجشنبه ساعت 21

ميچ لارِنس راننده تاكسي جوان علاقه به كار نمايش دارد. در شرايطي كه ميچ از درآمدش رضايت ندارد، همسرش فِي نيز در شرف زايمان است. روزي آلن وبر نويسنده مشهور و دكتر روان شناسي مسافر او می شود. با گذشت مدتي رابطه ميچ با آلن نزديكتر شده. در همين بين ميچ می فهمد آلن از وجود فرد معتادي در هراس است و معتقد است آن فرد قصد دارد او را به قتل برساند. از سوي ديگر دكتري كه يكي از دوستان آلن است،‌ با معاينه ميچ به او مي گويد سرطان دارد و مدت زيادي زنده نيست. (1997 کانادا)

خرگوش مخملی

جمعه ساعت 8:00

توبی پسر بچه ای است 7-8 ساله که مادر خود را چند سال پیش از دست داده است. پدر او قرار است به مدت یک ماه به مأموریت برود. از این رو مجبور است توبی را به منزل مادربزرگش ببرد. توبی در منزل مادر بزرگش با اتاق زیر شیروانی آشنا می شود. اتاقی که اسباب بازی های گوناگونی در آن وجود دارد. (2007 کانادا)

حریم ممنوعه

جمعه ساعت 17:30

داستان محیط بان جانبازی را به تصویر می کشد که هنگام گشت زنی به اتفاق پسرش اکبر با چند شکارچی خلافکار روبرو می گردد که دارای تفنگی طلا کوب فاقد جوازند که وارد شکارگاه ممنوعه در فصل غیر شکار شده اند . چون تفنگ طلاکوب شکارچیان به دادستانی تحویل داده می شود موجب کینه شکارچیان شده و آنها برای تلافی کردن به ... (1391 ایران)

آذر، پايان پاييز

جمعه ساعت23

آذر جهت بازديد از نمايشگاه و گالري عکس دخترش سميرا و کيوان با ديدن يک عکس که مربوط به گذشته اش مي باشد ، شروع به گفتن خاطراتش از سال 1314 (سال کشف حجاب) و کودتاي 28 مرداد 1332 و پيروزي انقلاب می کند. (1389 ایران)

 

 

شبکه سه

قهرمان سرعت

 

 

پنجشنبه ساعت 11

الکس دختر جواني است که آرزوي قهرماني در مسابقات حرفه اي اتومبيل راني  دارد. الکس مادرش را در زمان تولد از دست داده و پدرش نيز در مسابقه رالي اتومبيل راني در پيچ پيست تصادف کرده بود ، فوت کرده است. الکس تحت سرپرستي عمويش بيل که پيست خصوصي دارد بزرگ شده است. بيل مسئول اعطاي گواهينامه مسابقات حرفه اي است ، اما اين گواهينامه را به الکس نمي دهد. الکس با راننده جواني به اسم دارل اشنا مي شود .الکس ماشيني درست کرده است که ...

تسویه

پنجشنبه ساعت 23:30

وين هينز مدير عامل يک شرکت است. او يک روز هنگامي که عازم محل کارش بود توسط يک نفر ربوده مي شود و همسرش آيلين پليس را در جريان مفقود شدن او قرار مي دهد . روز بعد ماشين  وين در يک پارکينگ عمومي در حالي که کفش ها و وسائل شخصي او در آن قرار دارد پيدا مي شود . همه فکر مي کنند او خود را در رودخانه انداخته در حاليکه شخص آدم ربا ، دين را به جنگل برده است  و در منطقه اي دور افتاده پنهان کرده است . همسر وين با تمام وجود  به همراه ماموران FBI به دنبال اوست و در نهايت ... (2004 آلمان و آمریکا)

بزنگاه

جمعه 21  ساعت 11

 

 

شبکه چهار

وارثه

پنجشنبه ساعت 11

1950 آمريكا

آقای هورتن

پنجشنبه ساعت 16

مرد لوکوموتیو رانی بعد از سال ها باز نشسته می شود. او بعد از آخرین روز کاریش در شهری که با لوکوموتیو رفته می ماند. یک شب اتفاقی با پیرمردی که در وسط خیابان افتاده آشنا شده و او را تا خانه اش می رساند و به اصرار پیرمرد آنجا چند روزی می ماند.در این مدت او با پیرمرد درد دل کرده و پیرمرد هم از زندگیش برای او می‌گوید. یک شب که با اتومبیل پیرمرد در خیابان گردش می کردند پیرمرد پشت فرمان می میرد، اما...(2007 نروژ، آلمان، فرانسه)

مزاحم

جمعه ساعت 11

 

1973 فرانسه

 

ال کوندور

جمعه ساعت 20:30

1970 آمریکا

 

شبکه پنج

شنل قرمزی 1

 

پنجشنبه ساعت 13:30

شنل قرمزی ماجرای دخترکی کوچک است که همراه با مادرش در دهکده ای سرسبز زندگی می کنند. روزی شنل قرمزی برای دیدن مادربزرگ پیرش به جنگل می رود. با شادی به طرف خانه مادر بزرگ روانه می شود و داخل خانه می شود. ناگهان گرگی را در لباس مادر بزرگ خود می بیند و ... 2005 آمریکا

عمه ماه منیر

30 دقیقه بامداد

در این فیلم با بازی فاطمه گودرزی ، حسن پورشيرازی و افسر اسدی می بینیم : عمه ماه منير با شروع ماه رمضان برای درمان به منزل نوه برادرش در تهران می‌آيد و با خود روح معنويت و تمام گذشته ( اصالت‌ها، آداب و سنن) را به همراه می‌آورد، از آنجايی كه خانواده نوه برادرش گرفتار هستند، ناچار می‌شود تنهايی به دكتر برود كه در راه بازگشت گم می‌شود.

داستان اسباب بازی ها 1

جمعه ساعت 9:15

یک عروسک کابوی است که وقتی یک آدم فضایی به اسباب بازی های پسری که صاحبش است اضافه می شود به او حسادت می‌کند که ماجراهایی را به وجود می آورد.( 1995 آمریکا)

روز رفتن

جمعه ساعت 13:30

رحیم روحانی جوانی است که برای گیر انداختن یک سابقه دار به نقش او در می آید و وارد خانه و زندگی اش می شود و ....(1385 ایران)

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.