دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳

در مراسم تودیع و معارفه مدیریت مجموعه تئاتر شهر مطرح شد/

گلایه مدیر پیشین تئاتر شهر از قادر آشنا تا وعده های اتابک نادری

مراسم تودیع و معارفه مدیریت مجموعه تئاتر شهر

سینما پرس-گروه هفت هنر/ مراسم تودیع سید صادق موسوی مدیر پیشین مجموعه تئاتر شهر و اتابک نادری به عنوان مدیر جدید این مجموعه امروز در سالن کنفرانس مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تئاتر سینما پرس،  سید صادق موسوی در مراسم تودیع و معارفه مدیریت جدید مجموعه تئاتر شهر که امروز در سالن کنفرانس تئاتر شهر برگزار شد با اشاره به اینکه 26 ماه در مجموعه تئاتر شهر حضور داشته است، بیان کرد: خوشحالم که امروز با گذشت 26 ماه از دوران مدیریتم در مجموعه تئاتر شهر به وعده خود که همان صداقت بود عمل کردم و هر جا که پای باورها و عقایدم در میان بوده است از دروغگویی پرهیز کرده ام و سکوت رسانه ای من در این مدت نیز به همین دلیل بوده است زیرا می دانستم که در صورت گفت و گو با رسانه ها مجبور به دروغ گفتن خواهم شد.

 

وی با بیان اینکه در طول دو سال دوران مدیریتش موفق به دریافت اعتباردو میلیاردی شده است، ادامه داد: در تاریخ تئاتر شهر دریافت چنین اعتباری اتفاق نیافتاده بود.

 

مدیر پیشین مجموعه تئاتر شهر بیان کرد: من در هر فاز ناامنی تئاتر شهر، از نبود سیستم اطفاءحریق، پله های اضطراری و استاندارد نبودن این مجموعه صحبت کرده ام خوشحالم که تا این لحظه مشکل جانی برای کسی به وجود نیامده است و درخواست می کنم از آقای آشنا و شاه آبادی که مدیر جدید را در جهت رفع این مشکلات یاری دهند.

 

  سید صادق موسوی در ادامه در بیان گلایه های خود از قادر آشنا این چنین سخن گفت: در دوران مدیریت من هنوز حق الزحمه شورای هنری قدیم  و جدید و همچنین شورای محیطی تئاتر شهر پرداخت نشده است امیدورام در این دوره دیگر شاهد این گونه از مسائل نباشیم، همچنین گلایه دیگر من در رابطه با مصاحبه های ایشان است، وی در مصاحبه هایش دلیل برکناری من را نسجم تر کردن و پوشش بیشتر جشنواره های تئاتر شهر اعلام کردند که باید بگویم این نوع سخن گفتن جفا در حق کارکنان تئاتر شهر است زیرا ما فقط در بهار 5 اختتامیه را برگزار کردیم و تمام کارمندان تئاتر شهر امسال حتی یک روز هم به مرخص نرفته اند.

 

وی  با اشاره به این که کم رونق بودن تئاتر شهر را قبول دارد در توضیح این مسئله گفت: ما از آنجا که با سلیقه شورای نظارت و حمایت آشنا بودیم بنابراین دسن به خود سانسوری می زدیم، تئاتر شهر یک سالن دولتی است و برقراری عدالت از وظیف های آن است، با افتخار می گویم که با توجه به تعداد بالای تقاضاها تنها در دوران مدیریت من بود که هیچ هنرمندی در یک سال دو بار در تئاتر شهر اجرا نداشت.

 

موسوی خاطر نشان کرد: ما در تئاتری که فقیر است ولی سرمایه انسانی زیادی دارد باید تلاش کنیم اخلاق را حفظ کنیم و به بزرگان هنر احترام بگذاریم.

 

تئاتر شهر نیازمند به مدیری تمام وقت است

 

در ادامه قادر آشنا مدیر مرکز هنرهای نمایشی ضمن آرزوی موفقیت برای مدیر پیشین و جدید مجموعه تئاتر شهر بیان کرد:من معتقد به فعالیت تک بعدی هستم همچنان که خودم با وجود تمام پیشنهادات کاری هیچ کدام را نپذیرفتم به همین دلیل ز آنجا که مجموعه تئاتر شهر مجموعه ای بسیار مهم است نیاز به مدیری تمام وقت دارد  بنابراین تودیع آقای موسوی ربطی به مصاحبه ایشان با رسانه ها نداشته است .

 

وی ادامه داد: من در تمام این دو سال هیچ گونه وردی به مسائل مدیریتی تئاتر شهر نداشتم و تنها مسئله ای که در آن وارد شدم نمایش ترن بود در مورد آقا ی نادری نیز وضعیت به همین صورت پیش می رود.

 

مراسم تودیع و معارفه مدیریت مجموعه تئاتر شهر

نمایش ها طبق برنامه ریزی های صورت گرفته به روی صحنه می رود

 

در ادامه این مراسم اتابک نادری مدیر جدید مجموعه تئاتر شهر با بیان اینکه او در درجه اول خود را یک بازیگر می داند گفت: من تازه نیامدم، من زیر پراژکتورهای صحنه عرق ریخته ام من بودم و هرگز به خودم اجازه نمی دهم که بگویم تکیه بر صندلی ریاست تئاتر شهر زده ام بلکه تکیه من بر شانه های شایسه کارمندان و هنرمندان مجموعه تئاتر شهر خواهد بود.

 

وی ادامه داد: من در حال حاضر هیچ برنامه ای جز اینکه بگویم با تمام تلاش در جهت رفاه حال هنرمندان و مخاطبان مجمعه تئاتر شهر خواهم کرد ندارم و این قول را می دهم که هر چه در توانم باشد برای خدمت به مردم و هنرمندان انجام می دهم.

 

نادری خاطر نشان کرد: در مورد نوبت اجرای سالن ها نیز باید بگویم که تمام اجراها طبق برنامه ریزی های صورت گرفته به صحنه می روندالبته باید بگویم که من دو تعهد کاری در نمایش «مرز» به کارگردانی سیروس همتی و «تعبیر یک رؤیا» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور دارم و به غیر از این دو نمایش که نسبت به آنها تعهد دارم دیگر در هیچ نمایشی در مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه نخواهم رفت.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.