شنبه ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹

اعلام فیلم های نیمه شعبان /

فیلم های تکراری جشن نیمه ی شعبان را با شکوه می کند؟!

تلویزیون

سینماپرس-گروه تلویزیون/ با فرا رسیدن نیمه شعبان انتظار می رفت تلویزیون برنامه ها و فیلم های جدیدی را برای تماشا انتخاب کند اما با نگاهی به فهرست اعلام شده از فیلم های این ایام نشان می دهد پخش عمده این آثار را سریال های خلاصه شده تشکیل می دهد که بارها و بارها از تلویزیون پخش شده و حالا قرر است به صورت فیلم سینمایی نمایش داده شود. سریال «ترش و شیرین» به کارگردانی رضا عطاران یکی از این آثار است که قرار است از شبکه سه نمایش داده شود.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس: جدول پخش فیلم های شبکه یک برای نیمه ی شعبان اعلام شده است. به نظر می رسد تعداد فیلم های سینمایی تکراری در این جدول برای مهمترین عید مسلمانان تناسبی با این ایام نداشته باشد.

 

فیلم تلویزیونی « هنوز زنده ایم » به کارگردانی و تهیه کنندگی کاظم بلوچی و بازی سعید پورصمیمی، ژیلا سهرابی و حسن بابائی ، دوشنبه 3 تیر ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

 

شبکه دو

 

فیلم تلویزیونی « کاشی 313 » به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی یحیی منصور مؤید ، ساعت 1 بامداد روز دوشنبه 3 تیر ماه از شبکه دو سیما پخش می­ شود.

 

انیمیشن « ماشین ها (1) » به کارگردانی جان لستر و تهیه کنندگی دارلا آندرسون محصول  سال 2006 آمریکا ، صبح دوشنبه 3 تیر ماه ساعت 7:30 در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما مهمان کودکان و خردسالان می شود. 


فیلم سینمایی « آقای عبدی نسب و بانو » به کارگردانی حمید اکرمی و تهیه کنندگی مشترک حسن اسدی و مهران رستمی ، دوشنبه 3 تیر ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. افسانه پاکرو، مانی کسرائیان، خشمت آرمیده و زهره حمیدی در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

 

انیمیشن سینمایی « اختیارِ بازی (1) » به کارگردانی فرانسسی میچیچه و تهیه کنندگی آلیس مارچیتلی محصول 2007 ایتالیا ، دوشنبه 3 تیرماه ساعت 23 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود .

 

شبکه سه

فیلم تلویزیونی « ترش و شیرین 1 » به کارگردانی رضا عطاران یکشنبه 2 تیر ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد .

 

فیلم سینمایی « هنوز نرسیدیم » به­ کارگردانی برايان لوات محصول 2005 کشور آمریکا و کانادا، دوشنبه 3 تیر ماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می شــود.

 

قسمت دوم فیلم تلویزیونی « ترش و شیرین » دوشنبه 3 تیر ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

 

شبکه چهار

 

فیلم سینمایی « دعوت شام از یک قاتل » به کارگردانی روبرت مور محصول سال 1976 ، یکشنبه 2 تیر ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه « سینما سینما » از شبکه چهار سیما پخش می شود .

 

فیلم سینمایی « کارآگاهان خصوصی » به کارگردانی لانگ الیوت ، محصول سال 1980 آمریکا، دوشنبه 3 تیر ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد .

 

شبکه تهران

 

فیلم سینمایی « مردان سياهپوش 3» به کارگردانی بري ساننفلد محصول سال 2012 آمريكا با بازی ويل اسميت ، تومي لي جونز، جاش برولين و جمين كلمنت، یکشنبه 2 تیر ماه ساعت 20:45 از شبکه تهران پخش می شود .

 

فیلم سینمایی « کلاه قرمزی و پسرخاله » به کارگردانی ایرج طهماسب و با نقش آفرینی فاطمه معتمد آریا ، حمید جبلی ، مرضیه محبوب ، مرتضی احمدی و ایرج طهماسب ، دوشنبه 3 تیر ماه ساعت  9:15 در قالب برنامه " سینما تماشاخانه " از شبکه تهران پخش می شود .

 

فیلم سینمایی « باز گشت به خانه » به کارگردانی سمیر کارنیک ، محصول سال  2011 هند، دوشنبه 3 تیر ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش خواهد شد .

 

فیلم سینمایی « مستر بین پلیس می شود 1» به کارگردانی پیتر هویت محصول مشترک کشورهای انگلیس ، فرانسه و آمریکا در سال 2003  دوشنبه 3 تیر ماه ساعت 20:45 از شبکه تهران روی آنتن می رود .

 

انتهای پیام/ ع.ن - ب. ب 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.