شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷

درخشنده با «خانم، مال معرفی کنید» از حقوق زنان دفاع می‌کند

پوران درخشنده

سینماپرس- گروه سینما/ پوران درخشنده گفت: متاسفانه در مسأله طلاق بیشترین ضربه را انسان هایی می خورند که هیچ پناهی ندارند و این زن است که دچار سرگردانی بیشتری می شود.

کارگردان فیلم «خانم، مال معرفی کنید» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس اظهار کرد: زنان معمولا در موضوع طلاق ضربه می بینند و حتی نمی توانند مهریه و نفقه دریافت کنند و به همین دلیل در راهروهای دادگستری دچار سرگردانی می شوند.

 

وی تاکید کرد: به این خانم ها گفته می شود که اگر همسر مالی دارد معرفی کنند تا از این مال برای پرداخت مهریه و نفقه آن ها اقدام شود اما این مال معمولا به نام مرد نیست و زن ها در دادگاه ها بدون کسب حقوق شان رها می شوند و نمی توانند به خانواده شان مراجعه کنند و برای روی پای خود ایستادن هم باید خیلی از اتفاقات را از سر راه خود بردارند و در واقع بی پناه هستند.

 

درخشنده تصریح کرد: تحقیقات فیلمنامه تقریبا تمام شده و ساختار فیلمنامه فعلا قطعی است . برای تولید این فیلم هم به بازیگرانی که در گذشته با آن ها کار کردم و هم بازیگران جدیدتر توجه دارم اما هنوز به تصمیم نهایی نرسیدم.

 

گفتنی است فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» که پروان درخشنده با آن در جشنواره فجر سال گذشته حضور داشت عیدفطر در سینماها اکران می شود.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.