جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۷

گزارش سینماپرس از توقع سینماگران از مدیریت جدید سیما فیلم/قسمت پنجم

مدیر سیما فیلم به تنهایی کاری از دستش برنمی آید

احمد کاوری

سینماپرس: گروه تلویزیون/ احمد کاوری کارگردان فیلم های «خود زنی» و «نفوذی» ، که به تازگی تله فیلم «خسیس» را برای مکز سیما فیلم ساخته است در خصوص عملکرد سیما فیلم گفت: سیما فیلم باید اتاق فکر داشته باشد. یک مدیر به تنهایی کاری از دستش بر نمی آید.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، اردیبهشت ماه سال 1392 مدیریت سیما فیلم پس از گذشت هشت سال سرانجام تغییر کرد و «محمد رضا معصوم زادگان» جای «حسن اسلامی مهر» را در این مرکز گرفت.

دوره مدیریت هشت ساله اسلامی مهر در مرکز سیما فیلم، از نظر زمانی یکی از طولانی ترین دوران مدیریتی یک مدیر تلویزیونی در یک بخش محسوب می شود اما این دوران طولانی مدیریتی به تولید آثار شاخص و با کیفیت چندانی منجر نشد و تقریبا تمامی سریال هایی که این مرکز از آن به عنوان افتخارات خود نام می برد، میراث مدیران قبلی این مرکز بوده است. کارآگاه علوی، نردبامی بر آسمان، يوسف پيامبر، شيخ بهايی، شهريار، مختارنامه، روزگار قريب و... برخی از تولیدات این مرکز در سال های اخیر است که پخش آن با استقبال فراوانی مواجه شده است. خبرنگار سینماپرس در گفت و گو با دست اندرکاران تلویزیون، نظر آنها را درباره این تغییر مدیریت جویا شد و دیدگاه آنها درخصوص ادامه فعالیت های این مرکز مورد پرسش قرار داد.

 

احمد کاوری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: «امیدوارم محمد رضا معصوم زادگان بتواند جوری این مرکز را مدیریت کند که وضعیت بهتر شود. وی شخص قدرتمندی است. سیما فیلم هم مانند سایر شبکه ها باید روی اتاق فکر سرمایه گذاری کند. یک مدیر به تنهایی کاری از دستش بر نمی آید».

احمد کاوری در پاسخ به خبرنگار ما در خصوص این که «چقدر تمایل دارد در تلویزیون کار کند»؟ گفت: «تلویزیون و سینما فرقی نمی کند. هرجا که بتوانم کار مورد قبول بسازم همانجا کار خواهم کرد».

احمد کاوری تصریح کرد: «کل شبکه ها باید کارهای خوب و با کیفیت بسازند. ویژه بودن تنها مختص به سریال های تاریخی نیست. سیما فیلم نیز باید مثل گذشته برای ساخت آثار ویژه در همه ی زمینه ها چه سریال، چه کار تاریخی و چه تله فیلم سرمایه گذاری کند».

وی در رابطه با لزوم شکل گیری تله فیلم به عنوان محصولی تلویزیونی گفت: «قرار نیست همه  کارها شاخص باشد. تله فیلم در رقابت با فیلم های سینمایی به دلیل این که محصول ارزان تری بود به وجود آمد، اما مسئله اینجاست که در حال حاضر تله فیلم های تولید شده در سیما فیلم از تله فیلم های سایر شبکه ها قابل تفکیک نیست و کیفیت آن به شدت کاهش پیدا کرده است».

احمد کاوری در پایان اضافه کرد: «امیدوارم آدم های با انگیزه ای مانند معصوم زادگان توانایی این را داشته باشند که بهتر از دوره های قبلی عمل کنند».

انتهای پیام/ ع. ن ـ ب.ب 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.