سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۶

شهرام شاه حسینی درباره اصغر فرهادی:

پای اعتقادش ایستاد؛ فیلم هایی را ساخت که با تمام وجود دوستش داشت

شهرام شاه حسینی - اصغر فرهادی

سینماپرس-گروه سینما/ شهرام شاه حسینی کارگردان سینما نظر جالبی درباره موفقیت اصغر فرهادی به عنوان یک فیلمساز از نسل سوم سینمای ایران و هم نسل خودش دارد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس شهرام شاه حسینی کارگردان فیلم های «کلاغ پر» و «زنها فرشته اند» درباره میزان کم موفقیت آثار فیلمسازان نسل سوم و پیشتاز بودن چند نام در بین فیلمسازان نسل سوم سینمای ایران می گوید: واقعیت این است که اولین کاری که نسل سوم سینمای ایران برای ورود به فیلمسازی باید انجام میداد این بود که جلوی بعضی از پیشنهادهای عجله ای که نتیجه اش ورود به سینما به هر قیمتی است، باید می ایستاد و به آنها «نه» می گفت.

 

شاه حسینی می گوید: فیلمسازانی مثل اصغر فرهادی، پرویز شهبازی و حمید نعمت الله برای همین می توانند نسبت به دیگر فیلمسازان هم نسل خودشان پیشرفت بیشتری بکنند. برای اینکه فیلم هایی را ساختند که با تمام وجود دوستشان داشتند و سرنوشت شان را به تقدیر نسپردند تا با فیلمنامه ای که دوستش ندارند فیلم خود را بسازند.

 

وی در پایان گفت: اصغر فرهادی مزد سال ها مشق کردن در تلویزیون و نوشتن قصه های زیبایش را الان می بیند. الان دیگر به آن حد از نبوغ رسیده است که می تواند قصه هایی را تعریف کند که با تمام وجودش به آن اعتقاد دارد و دوستش دارد.

 

انتهای پیام/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.