دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۶

یدالله صمدی:

«مشتی عباد» را در باکو می سازم

یداله صمدی

سینماپرس-گروه سینما/یدالله صمدی کارگردان سینما درباره پروژه های جدید خود گفت: با توجه به مشکلاتی که در تامین بودجه فیلم به وجود آمده است پیش تولید «پدر آن دیگری» را آغاز نکرده ایم.

صمدی که در نوروز امسال سریال «هفت سین» را از شبکه تهران در حال پخش داشت درباره فعالیت های اخیر خود به خبرنگار سینماپرس گفت: در این مدت و بعد از پایان تصویربرداری «هفت سین» سعی کردم استراحت کنم تا به سراغ یکی از دو فیلم «مشتی عباد» و «پدر آن دیگری» بروم.

 

کارگردان «آپارتمان شماره 13» گفت: متاسفانه از لحاظ تامین بودجه برای ساخت این دو فیلم با مشکل مواجه شدیم و به دنبال سرمایه گذار خصوصی هستیم تا بتوانیم یکی از این دو فیلم را جلوی دوربین ببریم.

 

سازنده فیلم سینمایی «دو نفر و نصفی» درباره اولویت ساخت این دو فیلم گفت: خودم به شخصه دوست دارم «مشتی عباد» را زودتر جلوی دوربین ببرم. هر دو فیلمنامه را دوست دارم اما فضای محلی و بومی «مشتی عباد» که در روستاهای باکو می گذرد را بیشتر دوست دارم.

 

صمدی درباره فیلم «مشتی عباد» گفت: قرار است این فیلم را به زبان اصلی و در باکو آذربایجان مقابل دوربین ببرم. از لحاظ موقعیت و فضای فیلم شاید شبیه به تله فیلم «تکمچی» باشد که در آن نیز اشاراتی به فرهنگ آذربایجان داشتم.

 

وی دربارۀ موضوع داستان «مشتی عباد» توضیح داد: «مشتی عباد» مرد 60 ساله‌ای است که می‌خواهد با دختر جوانی ازدواج کند. ضمن اینکه زمانی که درگیر ماجرای دلدادگی می‌شود، عده‌ای می‌خواهند سر او کلاه بگذارند و از این‌جا رویدادهای داستانی یکی پس از دیگری روی می‌دهد.

 

یدالله صمدی در سالهای اخیر بیشتر مشغول سریال سازی برای تلویزیون بوده است و سریال «شوق پرواز» و «هفت سین» زمان زیادی را برای حضور در تلویزیون از صمدی گرفت.

 

انتهای پیام/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.