چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۲

سالنامه موسیقی 92 در نمایشگاه کتاب عرضه می شود

سالنامه موسیقی 92

سینما پرس- گروه هفت هنر/ سالنامه جامع موسیقی 1392 با تخفیف ویژه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود.

به گزارش سینما پرس، سالنامه جامع موسیقی 1392 که با یادکردی از اتفاقات مهم موسیقایی در دهه 1380 و ارائه اطلاعات و مستندات ارزشمند منتشر شد است، در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود.

 

این سالنامه جامع با ویژگی های منحصر به فرد برای نخستین بار توسط یک تیم پژوهشی تهیه شده و بخش های مختلفی را در حوزه موسیقی سنتی، نواحی، کلاسیک و پاپ را در برگرفته است.

 

از ویژگی های سالنامه موسیقی 1392 می توان به درج تصاویر صدها هنرمند و موسیقیدان یک قرن گذشته به انضمام تاریخ تولد و درگذشت دقیق آنها، درج اتفاقات مهم موسیقایی در دهه هشتاد شمسی، ارائه اطلاعات آماری برگزاری کنسرت در دو سال گذشته، ارائه اطلاعات مربوط به شرکت ها، گروه ها، سایت ها،وبلاگ ها، موسسات و غیره که در زمینه موسیقی فعالیت می کنند اشاره کرد.

 

علاوه بر اطلاعات ذکر شده انتشار صدها عکس منحصر به فرد تاریخی از موسیقی دانها و برخی کنسرت های برجسته از دیگر ویژگی های این سالنامه است.

 

همچنین پاسخ بزرگان موسیقی به یک سوال کلیدی در خصوص نسل نو و فعالان جوان حوزه موسیقی تحت عنوان «رهنمود» از دیگر بخش های این سالنامه است.

 

طرح و پژوهش این سالنامه ازحمیدرضا عاطفی (عضو هیئت مدیره کانون پژوهشگران خانه موسیقی) است که به طور مستقل و غیر وابسته تهیه شده است.

 

سالنامه جامع موسیقی 1392 با تخفیف ویژه در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی  کتاب تهران و در بخش موسیقی عرضه می شود.

 

گفتنی است، بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی  کتاب تهران  از 11  تا 21  اردیبهشت  ماه در مصلی امام خمینی(ره)  دایر است.

انتهای پیام/ص -ب.ب 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.