سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۷

تهیه کننده ایرانی «آيريليك»، برای شبکه Show TV ترکیه سریال می‌سازد

show tv

سینماپرس-گروه تلویزیون/ جلیل اصغری که پیش از این سریال ضد صهیونیستی را برعهده دارد سریالی برای شبکه ShowTv ترکیه را می سازد.

جلیل اصغری درباره اين سريال كه قرار است بطور مشترك توسط ايران و تركيه توليد شود، در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون سینماپرس گفت: کار تولید سریال 26 قسمتی ایرانی – ترکی "آیاتای"(مثل ماه) از اواسط مردادماه آغاز شده و پیش‌بینی می‌کنیم بین 16 تا 18 ماه، این کار به نتیجه برسد. هم‌اكنون مشغول رايزني براي حضور بازيگران شناخته شده ايراني و تركي براي بازي در اين پروژه هستم.

 

وي همچنين با اشاره به كارگرداني اين كار توسط حسین پورستار، تأكيد كرد: این سریال قرار است از شبکه نمایش خانگی رسانه‌های تصویری در ایران و شبکه SHOWTV ترکیه پخش شود. سریال به عنوان یک روایت پست مدرن از زلزله ورزقان شروع شده و به یک روایت تاریخی در زمان جنگ جهانی اول می‌رسد.

 

وي عنوان كرد: در این سریال تلاش شده با استفاده از ظرفیت‌ها و مشترکات فرهنگی میان ایران و ترکیه، در راستای بهبود روابط حرکت کنیم. این سریال دارای دو کارگردان است که حسین پورستار، بخش ایران را کارگردانی می‌کند و متین بالک اوقلی نیز کارگردانی بخش ترکیه را برعهده دارد البته آقای پورستار در بخش ترکیه به عنوان مشاور حضور دارد.

 

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.