شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۳

اجراهای روز پنجم بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر/

کوراتت تارکوفسکی در کنار اجرای موسیقی محلی حاوا

پوستر بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر

سینماپرس-گروه هفت هنر/12 اجرای کنسرت موسیقی در پنجمين روز از بيست و هشتمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر، يك شنبه 29 بهمن ماه اجرا می شود .در اين روز تالار رودكي در ساعت 18:30 كوارتت تاركوفسكي از كشور آلمان و فرانسه، ساعت 21 ، کنسرت هفت گاه معلق به سرپرستي فرخزاد لايق اجرا می شود.


به گزارش سینماپرس به نقل از ستاد خبری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ، در سالن رودكي ساعت 18:30 رسيتال فاگوت، اميرحسين محمديان و رسيتال فلوت مهرداد غلامي در بخش استعدادهای جوان اجرا خواهد شد. این سالن مجددا در ساعت 21 ميزبان گروه هاي اركستر مجلسي رسا به رهبري مظفر نبيلي و كوارتت گيتار باران به سرپرستي عميد عسگري  در بخش رقابتی خواهد بود.

 

فرهنگسراي ارسباران گروه حاوا به رهبري پروين بهمني را در ساعت 18:30 و گروه ماهريز به سرپرستي هادي اينانلو در بخش نسل دیگر را در ساعت 21 مي پذيرد . ساعت 19 پژوهشكده فرهنگ و هنر اجراي گروه چنگ به سرپرستي رامين صفايي و گروه آواي فاخته قاين به سرپرستي سيد داريوش كراري را خواهد داشت.

 

جدول برنامه های بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر

  در پنجمین روز از برگزاری بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در بخش جنبی پاپ برج ميلاد دو خواننده این ژانر را مي پذيرد : ساعت 18:30 سيروان خسروي روي صحنه مي رود و در ساعت  21:30مازيار فلاحي میزبان علاقه مندان خود خواهد شد.

 

در بخش فیلم مستند موسیقی نيز فيلم مستند اركستر ميدان ويتوريو به کارگردانی آگوستینو فرنته در ساعت 10:30 در خانه هنرمندان پخش می شود.

 

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.